خرید نهال میوه

آتاش نهال

خرید نهال میوه

خرید نهال میوه، اگر قصد خرید نهال میوه را دارید ولی نمی دانید یک نهال میوه خوب چه ویژگی هایی دارد و نمی دانید باید آن را از کجا تهیه کنید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا شما را در خرید نهال میوه راهنمایی کنیم. آتاش نهال با بیش از چندین سال در زمینه خرید نهال و خدمات نهال با بهترین مهندسین و کارشناسان مربوطه در خدمت شما عزیزان می باشد نهالستان اتاش نهال بهترین ها را برای شما آماده کرده است پس اگر برای نهال و یا خرید نهال اطلاعات کافی ندارید تا اخر این مقاله با ما همراه باشید! در ادامه می پردازیم به:

خرید نهال میوه

شرایط استثنایی فروش نهال با طرح هدیه برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تیم آتاش تماس بگیرید

خرید نهال میوه

اگر ما اکنون بخواهیم بگیم فلان نهال بهترین نهال میوه است قطعا سخت در اشتباه هستیم چرا که بهترین نهال از نظر هر کشاورز بسته به زمین و خاک آن منطقه متفاوت است. اما باز هم یک سری از کشاورزان بهترین نهال را برای زمین و موقعیت مکانی خود خریداری کنند! چرا که انتخاب بهترین نهال و خرید آن نهال برای کاشت بسیار دشوار است. پس تا اخر این مقاله با ما باشید تا بتوانید به راحتی خرید نهال خود را انجام دهید.
 

خرید نهال میوه1

فروش اینترنتی نهال میوه

امروزه باغداران و کشاورزان همگی به دنبال سود از کسب و کار باغ داری یا نهالستان خود هستند از آنجایی بهترین نهال ها بهترین سود دهی را دارند پس باید در انتخاب نهال و نهالستان خود دقت کنید چرا که تاثیر بسزایی بر روی سود دهی شما دارد. البته مسئله فقط انتخاب یک نهال خوب نیست نگهداری درست و رشد صحیح هم قابل توجه است! یعنی فقط خرید نهال خوب و با کیفیت کافی نیست! شما باید در نگهداری نوع اب دهی، کود دهی، و سم پاشی نیز توجه و خلاقیت بسیاری به خرج دهید تا نتیجه درستی بگیرید.

به نقل از ایسنا :
طلای سبز، نهال اصلاح شده گردو، از سال دوم حداقل باردهی 10 کیلو



خرید نهال میوه 89

خرید نهال میوه انلاین

خرید نهال میوه امروزه یکی دیگر از مهم ترین عوامل شناخته شده در سرتا سر جهان است همان طور که قبلا هم گفته شد قطعا شما اگر بدانید چه نهال در منطقه شما بهتر رشد و می کند و میوه های با کیفیت تری می دهد سریعا اقدام به خرید آن نهال خواهید کرد ولی خب باید بدانید چه نهالی رو انتخاب کنید؟ خب برای انتخاب نهال درست و البته مناسب با منطقه خود باید نکات زیر را رعایت کنید. 

  • اول باید شرایط گرمایی و آب و هوای منطقه رو در نظر بگیرید
  •  باید کسانی که نهال را در آن منطقه کاشته اند را بررسی کنید
  • خاک خود را آزمایش کنید و مورد برسی قرار دهید!
  •  در آخر نهال مورد نظر خود را انتخاب کنید!
  • توجه داشته باشید که باید در انتخاب نهال و خرید نهال خود دقت کافی رو داشته باشید!

نقل از تابناک :

یکی از نهال های پولساز کشاورزی ایران

زمان خرید نهال میوه و کاشت آن

زمان خرید نهال به خود شخص شما بستگی دارد اما بهترین زمان برای خرید نهال میوه اول اسفند ماه است! چرا؟ چون در اسفند ماه خارج از بحث خرید بهترین زمان برای کاشت نهال میوه نیز است! چرا اسفند ماه بهترین زمان برای کاشت نهال است؟ خب به گفته متخصصان در این زمینه نهال زمانی که خواب است باید کاشته شود و هنگامی که از خواب بیدار می شود ریشه های خود را در خاک ببیند به نهال انرژی بیشتری می دهد و سریعا رشد می کند. پس زمان خرید و کاشت نهال باید در اسفند ماه باشد!

بهترین مکان از نظر کاشت نهال 

به گفته کارشناسان بهترین مکان برای کاشت نهال میوه بسته به نوع نهال متفاوت است! مثال نهال سیب باید در آب هوای معتدل و سرد سیر کاشته شود منظور سرد سیر این است که حداقل در آن مناطق در زمستان برف ببارد و باران های بهاری داشته باشد! و از نظر خاک نیز باید خاک آن محل برای کاشت نهال سیب قوی و نیاز زیادی به کود های شیمیایی نداشته باشد!
اما برای کاشت پسته باید در زمین های شور و مناطق گرم سیر کاشته شود چرا که پسته بسیار ظریف است و در مناطق سرد سیر رشد نمی کند! در ادامه بیشتر با شرایط مورد نیاز برای کاشت و رشد هر نهال صحبت خواهیم کرد.

زمان خرید نهال میوه

نکات مهم کاشت و خرید نهال میوه

قبل از خرید نهال میوه نیاز تا ابتدا وضعیت منطقه خود را بررسی نمایید و کاملا با آن شرایط آشنا باشید، پس از اینکه تمام شرایط مورد نیاز برای کاشت و پرورش یک نهال را بررسی کردید، به بررسی ویژگی های نهالی که برای خرید و کاشت مد نظر دارید بپردازید، برای اطلاع از شرایط لازم برای کاشت و رشد هر نهال می توانید به مقالات موجود در سایت آتاش نهال مراجعه کنید و یا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر نهال با کارشناسان و مشاوران این نهالستان تماس بگیرید. پس قبل از خرید نهال میوه حتما نکات مهم کاشت و خرید نهال میوه رو باید در نظر بگیرید چرا که اهمیت زیادی دارند!
در ادامه به شرایط کلی مورد نیاز هر نهال که قبل از خرید نهال میوه باید به آن ها توجه کنید می پردازیم:

بررسی وضعیت خاک

یکی از مهمترین عوامل برای کاشت و رشد مناسب نهال و باردهی مطلوب و با کیفیت نهال، نوع خاکی است که نهال را در آن می کارید. خاکی که نهال را در آن می کارید باید زهکشی شده باشد، خاصیت اسیدی و یا خاصیت قلیایی آن را بررسی کنید و ببینید که آیا نهالی که برای کاشت انتحاب می کنید قابل کاشته شدن در خاک قلیایی است یا اسیدی. برخی از نهال ها به دلیل اینکه ریشه های آن ها آب دوست است و نیاز دارد که همیشه خاک آن مرطوب باشد ولی برعکس برخی از نهال ها در خاک های مرطوب و یا خاک های همیشه خیس نمی توانند دوام بیاورند و ریشه های آن ها پوسیده می شود.

مرطوب ماندن خاک به همان بافت خاک مربوط می شود که اگر خاک زمین شما سنگین باشد تا مدت زیادی آب را در خود نگه می دارد. پس مورد مهم دیگر در تعیین نوع خاک بافت خاک است، خاک منطقه شما ممکن است بافت سبکی داشته باشد، در این صورت شما باید دنبال نهال هایی باشید که برای کاشت در بافت سبک و نرم مناسب اند و اگر بافت خاک منطقه شما نیمه سنگین و یا سنگین بود، در این صورت باید نهال هایی را که با کاشته شدن در خاک سنگین مشکلی ندارند و یا نهال هایی را که حساسیت به نوع خاک ندارند، بکارید.

بررسی وضعیت آب وهوای منطقه

هر نهالی برای رشد مناسب تر و نتیجه دهی مطلوب تر، نیاز دارد که در محدوده دمایی و شرایط آب و هوایی خاص به خودش کاشته شده و رشد کند. شاید بخواهید نهالی که مناسب برای مناطق گرمسیر است را در یک منطقه سردسیر بکارید، در این صورت طبیعی است که نهال شما و زحمات و هزینه های شما از بین برود. در بعضی موارد یعنی در برخی از نهال ممکن است نهال شما از بین نرود و دماهای پایین و یا خیلی زیاد را تحمل کند و همچنان زنده بماند و شما به این امید که روزی این درخت میوه خواهد داد، به پرورش نهال ادامه دهید، ولی باید به شما بگوییم که نهال اگر در شرایط آب و هوایی مخصوص به خود کاشته نشود، امکان دارد که سالم بماند ولی نمی توان انتظار باردهی از آن را داشت.

پس قبل از خرید نهال میوه، شرایط آب و هوایی مورد نیاز نهال را بررسی کنید تا نهالی که مناسب برای کاشت در مناطق سردسیر است را اشتباها در یک منطقه گرمسیر نکارید که در ‌فصول گرم، دمای زیاد باعث سوختن و از بین رفتن درخت نشود. همچنین اگر نهالی را که مناسب برای مناطق گرمسیر است را در یک منطقه سردسیر بکارید، سرمای هوا موجب یخ زدن نهال شما خواهد شد. پس بهتر است هر نهالی را متناسب با شرایط آب و هوایی خاص خودش بکارید.

 

خرید نهال میوه2

 بررسی نوع آب دهی و آبیاری

بیشتر نهال ها برای ادامه حیات و روند رشد خود نیاز به آب دارند، همچنین آب کافی در طعم و آبداری میوه تاثیر زیادی دارد. اگر در مناطق خشک و کم آب هستید باید سراغ نهال هایی بروید که در صورت نبود آب هم آسیبی نمی بینند و به رشد خود ادامه می دهند، توجه کنید که ممکن است این نهال ها به مرطوب بودن خاک و آب زیاد حساس باشند که در این صورت ریشه های نهال پوسیده خواهند شد. پس نهالی که برای رشد به آبیاری منظم نیاز دارد، در صورت عدم آبیاری به موقع خشک می شود. حال اگر در مناطق کم آب هستید نهالی را انتخاب کنید که امکان رشد با آب کم را داشته باشد.

بررسی سایر نکات مهم خرید نهال میوه

  • در نظر گرفتن نهالستانی که از آن خرید می کنید!
  • بررسی نهال میوه که آیا ریشه دارد یا نه یا نهال زخمی شده است
  • بررسی کیفیت محصولات نهالستان!
  • بررسی مجوز های نهالستان!
  • بررسی اعتبار نهالستان و ...

ویژگی های یک نهال خوب

اگر می خواهید نهالی که می خرید خوب و سالم باشد و در آینده میوه و محصول مرغوب و باکیفیت تولید کند، باید هنگام خرید به نکاتی دقت کنید، در این بند از مقاله ویژگی هایی که یک نهال خوب دارد را به شما می گوییم تا خرید نهال میوه را با توجه به این ویژگی ها و نکات انجام دهید.
همان طور که اشاره شد یکی از عوامل مهم برای کاشت و رشد نهال، توجه به شرایط آب و هوایی ست، پس نهالی که انتخاب می کنید باید با شرایط منطق سازگاری داشته باشد، جوانه های نهالی را که می خواهید بخرید، بررسی کنید تا سالم باشند، بهتره نهالی که انتخاب می کنید یک تنه و بدون انشعاب باشد. همچنین مهم است  که نهال بدون پیچ خوردگی باشد، زیرا این پیچ خوردگی ها ممکن است در آینده موجب پوسیدگی درخت شود.

بهترین نهالستان برای خرید نهال میوه 

یک نهالستان خوب یک سری ویژگی هایی دارد که برخی از این ویژگی ها را می شماریم تا شما را در انتخاب یک نهالستان خوب برای خرید نهال میوه راهنمایی کنیم. 
یک نهالستان معتبر باید مجوز بهداشت و مجوز از جهاد کشاورزی داشته باشد. بهتره نهالستانی که برای خرید نهال میوه انتخاب می کنید، فروش نهال رو با ضمانت انجام بده تا در صورت نا سالم بودن نهال یا سایر مشکلات نهال شما رو تعویض کنه، این ویژگی بیشتر در خرید اینترنتی نهال اهمیت خواهد داشت. بهتر است به نهالستانی اعتماد کنید که نهال هاش شناسنامه دار باشند. همچنین اگر قصد خرید اینترنتی نهال را دارید بهتر است سوابق نهالستان را بررسی کنید و مطمئن شوید که نهال ها از کیفیت لازم برخوردار بوده و به صورت سالم به دست تان خواهد رسید.

 

خرید نهال میوه 78

خرید نهال نخستین گام در جهت احداث باغی پر رونق

امروزه ممکن است باغداری شغلی پر دارمد باشد. یا حتی برای سرگرمی. ولی در هر صورت نیاز است، مقدمات اولیه انجام آن فراهم شود. مثل مکان مناسب برای احداث باغ، وجود خاک مناسب، آگاهی از نیاز غذایی درختان موجود در باغ، وجود آب کافی برای آبیاری باغ و برطرف شدن نیاز آبی درخت، اقلیم مناسب و ... می توان اشاره کرد.
برای احداث یک باغ مهم ترین اصل اولیه، خرید نهال است. چون اگر این امر به درستی انجام شود، باغی که در دستتان است تجاری خواهد بود. و درغیر این صورت، حتی عوامل تاثیر گذار دیگری هم باشند. باغ احداث شده شما از بین می رود. پس برای خرید نهال فاکتورهای زیادی وجود دارد که چندتای ان ها را نام می بریم.
سلامت نهال، ظاهری سالم، ریشه سالم، قدرت سازش نهال با منطقه مورد نظر، ارتفاع مناسب از سطح دریا، زمان گلدهی نهال، سن نهال، محل تولید نهال، میزان باردهی نهال، عمر مفید نهال، قیمت نهال، و... اشاره کرد.

اساس تعیین قیمت نهال 

یکی از فاکتورهایی که باید به آن توجه کنید قیمت نهال است. و حتی می شود گفت، برخی از باغداران به اشتباه تنها بر اساس قیمت نهال اقدام به خرید نهال می کنند. اما لازم است بدانید، عوامل مختلفی است که بر قیمت نهال تاثیر می گذارد. که به برخی ازآن ها می پردازیم.
کیفیت نهال، روش تولید نهال، محل تولید نهال، نوع و رقم نهال، مقاومت نهال به آفات و بیماری های مختلف

فروش نهال در کدام مراجع انجام می شود

باید حتما تحت نظارت سازمان های مربوطه انجام شود، تا نهال های تولیدی دارای کیفیت مناسب باشند. فروش نهال با توجه به نیاز جامعه باغداری و در فصل و زمان مناسب انجام گیرد. باید در مکانی مناسب انجام شود، تا نهال ها به دلیل قرا گرفتن در شرایط نامناسب محیطی مانند مکان هایی که شرایط دمایی مناسبی ندارند و یا فضاهای کم نوری دارند، دچار آسیب نشوند. و قدر رشد خود را از دست ندهند. هنگام ارئه قیمت به خریدار باید قیمتی منصفانه و متناسب با کیفیت نهال باشد. و حتما قیمت نهال تحت نظارت سازمان های قیمت گذار باشد. 

بهترین نهالستان

 پیشنهاد ما به شما نهالستان آتاش نهال است! چرا که این نهالستان تمامی مجوز های رسمی را دارا بوده و 24 ساعته کارشناسان فروش آن در حال پاسخ گویی به مشتریان خود هستند! و برای کاربران و مخاطبان خود ارزش بسیاری قائلند توجه داشته باشید نهالستانی که به مشتریان خود اهمیت می دهد پس قطعا به نهال های به دست کاربران خود می دهد هم اهمیت بسیاری می دهد چون نهال برای کاربر مهم ترین مسئله در رابطه با خرید نهال میوه است!
پس اگر قصد خرید نهال میوه دارید می توانید برای خرید نهال میوه به صورت حضوری به این نهالستان مراجعه نمایید و یا اگر در شهرهای دیگر هستید و امکان سفر و خرید نهال میوه حضوری برای تان مقدور نیست، می توانید نسبت به خرید نهال میوه و یا خرید نهال های زینتی با یک جست و جو در گوگل وارد سایت آتاش نهال شوید و نهال مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت و در اسرع وقت ارسال نمایند.

نهالستان خوب برای خرید نهال میوه

خرید نهال میوه با توجه به ویژگی ظاهری

انتخاب و خرید نهال میوه با توجه به ویژگی های ظاهری نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم تا در انتخاب و خرید نهال با مشکلی مواجه نشوید. نباید بر روی تنه درخت هیچ گونه خراشیدگی یا شکستگی باشد. بدنه نهال را به دقت بررسی کنید که کاملاً صاف باشد. یک نهال خوب، نهالی است که دارای جوانه های سالم و کافی باشد. در زمان خرید نهال میوه  توجه داشته باشید که جوانه ها نباید از خواب بیدار شده باشند. بهترین زمان برای کاشتن نهال ها زمانی است که نهال  ها در دوره خواب هستند.

خرید نهال میوه و توجه به ویژگی ظاهری

ریشه سالم به این معنی است که هیچ گونه علامت غیر طبیعی مانند پارگی، آفت، سفیدک بر روی ریشه نباشد. پس دقت کنید ریشه های نهال درخت کاملاً سالم و طبیعی باشند و حالت چنگ زدگی نداشته باشند. همچنین ریشه ها را از نظر سوختگی و سرما زدگی نیز بررسی کنید. نهال ها را از نظر آفات و بیماری ها به دقت بررسی کنید. برخی از آفات به حدی ریز و همرنگ درخت هستند که به راحتی قابل مشاهده نیستند.  پس تمامی قسمت های نهال را با دقت کافی بررسی کنید.

به نقل از خبرگزاری مهر:

فروش نهال فقط ۳۵ هزار تومان به صورت اقساط در آتاش نهال 

نوع بسته بندی نهال عامل دیگری است که در انتخاب بهترین نهال کمک کننده است. نهال ها باید به شکلی درست و در زمان مناسب بسته بندی شوند. بررسی شناسنامه نهال، تطبیق رقم بسته بندی با سفارش خود، توجه به کارت سلامت و کارت قرنطینه از مواردی هستند که نباید در خرید نهال میوه فراموش شوند. نهال های پر ریشه، دارای شاخه های متعدد با ظاهری صاف و کشیده بهترین نهال برای خرید هستند. چرا که این نوع نهال ها زودتر و بهتر به بار می نشینند. توجه به این ویژگی ها و رعایت موارد فوق باعث می شود نهال های سالم و استانداردی را انتخاب کنید.

کلام آخر

شما اگر به دنبال خرید نهال میوه هستید باید یک نهالستان معتبر انتخاب کنید! آتاش نهال با چندین سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش نهال و عرضه مستقیم محصولات خود آماده برای خدمت گزاری به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید نهال میوه و یا راهنمایی برای خرید نهال با کارشناسان ما در آتاش نهال در ارتباط باشید.

بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت فرایند استفاده از ابزارها، استراتژی های پیشرفته و آزمایش برای بهبود عملکرد سایت شما، افزایش ترافیک بیشتر، افزایش تبدیل و افزایش درآمد است. بهینه سازی وب سایت پس از طراحی سایت، اهمیت ویژه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ دارد. در واقع می توان گفت صرف هزینه برای طراحی و ساخت سایت بدون انجام سئو و بهینه سازی وب سایت، تقریبا کاری بیهوده بوده و هزینه و زحمات شما به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. پس انجام سئو سایت (بهینه سازی وب سایت) ارتباط مستقیمی با افزایش فروش و درآمد شما دارد.  
بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت

یکی از مهم ترین جنبه های سایت ، بهینه سازی موتور جستجو ( SEO مخفف عبارت Search Engine Optimizetion ) است. این تکنیک نه تنها بر کسب رتبه صفحات مختلف وب سایت شما در SERPs برای کلمات کلیدی خاص تمرکز دارد ، بلکه به مشتریان امکان می دهد نام تجاری خود را به ساده ترین شکل ممکن بیابند. ز

بهینه سازی وب سایت چیست؟

بهینه سازی وب سایت فرآیند تجزیه و تحلیل تجربه کاربر (UX)، قابلیت دسترسی و عملکرد جستجوی وب سایت شما و اجرای تغییرات برای افزایش ترافیک یا تبدیل را توصیف می کند. بهینه سازی وب سایت شامل استفاده از ابزارها و استراتژی های مختلف از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)، بهینه سازی مرور موبایل، بهبود سرعت صفحه و غیره است.

مفهوم ساده تر بهینه سازی وب سایت

به عبارتی دیگر بهینه سازی وب سایت، شامل اقداماتی است که به منظور ارتقاء سایت و بالا بردن رتبه سایت شما، انجام می شود. زمانی که سایت شما بهینه باشد یعنی سئوی آن به صورت اصولی و صحیح انجام شده باشد، نگامی که کاربر یک کلمه یا عبارتی را در سایت جست و جو می کند، سایت شما در ابتدای نتایج جست و جو به کاربر نمایش داده می شود. و معمولا ترجیح کاربر بر این است تا وارد لینک های نمایش داده در صفحه اول نتایج، شود.

بهینه سازی سایت

هدف کلی از بهینه سازی وب سایت، نمایش داده شدن سایت به مخاطبان و کاربران است که در ادامه منجر به افزایش بازدید کنندگان از سایت و افزایش مشتری ها و بالا رفتن درآمد شما می شود. بهینه سازی وب سایت به شما کمک می کند تا در حرفه و کسب و کار خود تبدیل به یک برند شده و اعتبار و اعتماد کاربران را به دست آورید و فروش تان افزایش یابد.

اهمیت بهینه سازی سایت

در دهه گذشته، اینترنت به مکانی تبدیل شده است که مصرف کنندگان برای خرید محصولات در این فضا تصمیم می گیرند. فروش جهانی تجارت الکترونیکی در سال 2022 به بیش از 3.46 تریلیون دلار رسید که 16.4 درصد از کل درآمد خرده فروشی در سراسر جهان را تشکیل می دهد. مهم نیست چند نفر برای عبارت های مرتبط با کسب و کار شما جستجو می کنند. مسئله مهم اینجاست که اگر وب سایت و محتوای خود را بهینه سازی نکرده باشید، سایت شما در نتایج برای مخاطب نشان داده نمی شود و در نتیجه وب سایت و کسب و کار شما مورد توجه هیچکس قرار نمی گیرد.

تیم افرند وب تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت سایت شما میکند.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه بهینه سازی سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

حالت کلی اهمیت بهینه سازی وب سایت

  •  وقتی سایت و صفحه خود را برای جستجو بهینه سازی می کنید، سایت خود را مورد تایید موتورهای جستجو قرار می دهید و هنگامی که کاربران اصطلاحات مربوطه را جستجو می کنند، وب سایت و تجارت شما همیشه برایشان نمایش داده می شود.
  • همان طور که گفته شد بهینه سازی وب سایت در درجه اول برای افزایش مشتری و درآمد، اهمیت زیادی دارد. در واقع زمانی که شما برای طراحی سایت هزینه می کنید ولی برای سئوی آن حاضر به پرداخت مبلغی نیستید، مانند آن است که برای خود فروشگاهی ایجاد کنید ولی هیچ تلاشی برای شناساندن و معرفی فروشگاه خود و آدرس فروشگاه خود نکنید، در این صورت طبیعی است که تعداد افراد محدودی فروشگاه شما را بشناسند و از فروشگاه شما خرید کنند. پس برای معرفی سایت خود نیاز به سئو و بهینه سازی وب سایت خود دارید.
  • همچنین ضرروت دیگری که انجام سئوی سایت دارد، رقابت با همکاران و سایر کسب و کارهاست. شما برای جا نماندن از رقبای خود به بهینه سازی وب سایت تان نیاز دارید. در ادامه مطالب، اهمیت این موضوع را در حوزه دیجیتال مارکتینگ یشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

راهکار سئو سایت

هدف از بهینه سازی وب سایت این است که سایت شما تا حد امکان برای موتورهای جستجو و افراد واقعی جذاب باشد. اما چگونه این کار را انجام می دهید؟ اولین قدم برای بهبود هر چیزی شناسایی مسائل است. قبل از اینکه بتوانید سایت فعلی خود را بهبود ببخشید، باید بدانید که مشکل سایت فعلی شما چیست. این پایه و اساس هر فرآیند بهینه سازی عالی است. این کافی نیست که فقط به مسائل احتمالی با تیم خود فکر کنید. شما پهنای باند یا تجربه ای برای پوشش همه مناطق ندارید. در عوض، شما باید از ابزارهای نرم افزاری موجود برای جستجوی مشکلات احتمالی SEO، سرعت صفحه، قابلیت استفاده از تلفن همراه و موارد دیگر استفاده کنید.

نحوه عملکرد موتورهای جست و جو

موتورهای جست و جو که معروف ترین و پر استفاده ترین آن ها گوگل است، توسط ربات هایی که دارد داخل محتوای سایت شما خزش می کند و با بررسی صفحات سایت های دیگر و جمع آوری اطلاعات از سایت ها، تمام مطالب و اطلاعات سایت ها را ایندکس یا فهرست بندی می کند و هنگام جست و جوی کاربر سایت هایی را که متناسب تر با کلمه کلیدی سرچ شده هستند، بر اساس محتوای ایندکس شده، بنا به الویت و ارتباط موضوع سرچ شده، رتبه بندی کرده و به کاربر نمایش می دهد.عملکرد گوگل در بهینه سازی وب سایت

مراحل بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت مراحل مختلفی دارد که برای راحتی در انجام این اقدامات، آن ها را به دسته های سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال دسته بندی کرده اند. در زیر در مورد هر بخش و مراحل و اقداماتی که در آن مرحله انجام می شود، صحبت می کنیم.

سئو داخلی

سئو داخلی شامل اقداماتی است که سایت شما را به موتورهای جست و جو معرفی می کند و کمک می کند تا موتور جست و جو سایت شما را درک کند و هدف سایت شما را شناسایی کند تا در نتیجه بتواند سایت شما را در صورت مرتبط بودن با عبارت جست و جو شده ی کاربر، به وی نمایش دهد. اقدامات سئو داخلی شامل موارد زیر هستند که در ادامه مقاله بیشتر در مورد این موارد صحبت شده است.

  • تولید محتوا: تولید محتوا شامل محتواهای متنی، تصویری، پادکست، ویدئو و ... می شود. تولید محتواهای متنی مثل مقالات، اهمیت زیادی در سئو داخلی دارند، محتواهایی که تولید می شوند باید منحصر به فرد بوده و کپی شده از سایتی دیگر نباشد، باید واضح و کامل باشند و همچنین قوانین و اصول دیگری دارند که همگی باید رعایت شوند تا مورد تایید گوگل قرار گیرند.
  • کلمات کلیدی: کلمه کلیدی شامل یک کلمه یا عبارت خلاصه و کوتاه شده از محتوا است که کاربران آن عبارت را جست و جو می کنند.
  • عنوان صفحه: عنوان صفحه یا همان عنوان مقاله، یکی از موارد مهم در سئو داخلی است که باید طوری انتخاب شود که شامل کلمه کلیدی باشد.
  • تگ H: تگ های H از H1 تا H6، وجود دارند که H1 عنوان یا سرفصل اصلی است که می تواند همان کلمه کلیدی باشد. سایر تگ ها نیز عبارات مترادف با کلمه کلید هستند.
  • لینک سازی های داخلی و خارجی: این بخش نیزمربوط به لینک دهی به کلمات کلیدی ومنابع و ...  می شود.

سئو خارجی

سئو خارجی نیز شامل اقداماتی است که در بیرون از سایت و برای رتبه بندی سایت انجام می شود. از اقداماتی که در سئو خارجی انجام می شود، ایجاد پیوندها و بک لینک هایی است، که طی اقداماتی برای افزایش بازدید سایت اقدام به دریافت بک لینک می کنند.

سئو تکنیکال

در بخش سئو تکنیکال نیز سعی بر این است تا اختلال و مشکلات مربوط به ساختار و یا برنامه نویسی سایت رفع شود. برخی از پارامتر هایی که سئو تکنیکال به‌ آن ها توجه دارد، عبارت اند از: استفاده درست از آدرس ها، لینک های داخلی، سرعت لود شدن صفحات، افزایش ترافیک ارگانیک و ... .مراحل بهینه سازی وب سایت

تکنیک های سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو و بهینه سازی وب سایت تکنیک ها و ابزار هایی دارد. در حالت کلی این تکنیک ها به سه دسته سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری تقسیم می شود. در ادامه مطلب به معرفی این تکنیک ها می پردازیم:

سئو کلاه سفید

در تکنیک سئو سفید، سئو کار تلاش می کند تا تمام اقدامات را طبق اصول و قوانین گوگل پیش ببرد. تا مورد جریمه گوگل قرار نگیرد و سایت را به روش های اصولی و به طور طبیعی به رتبه های اول نتایج گوگل می رساند. استفاده مداوم از این تکنیک رتبه و جایگاه سایت شما را برای همیشه حفظ می کند.

سئو کلاه سیاه

این تکنیک برای بالا بردن رتبه سایت در کم ترین زمان، استفاده می شود. معمولا اقدامات انجام شده در این تکنیک برخلاف قوانین گوگل است و جایگاه کسب شده موقتی بوده و به محض شناسایی شدن توسط گوگل، جریمه خواهد شد و احتمال پنالتی شدن سایت و درنتیجه منجر به هدر رفتن تمام تلاش ها و هزینه های شما خواهد شد.

سئو کلاه خاکستری

این تکنیک ما بین تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه است، در این روش نیز قواعد گوگل زیرپا گذاشته می شود ولی این کار جوری نیست که گوگل متوجه این اقدامات شود. این روش در مقایسه با روش کلاه سیاه ریسک کمتری دارد و احتمال شناسایی توسط گوگل کم تر خواهد شد. در صورت استفاده صحیح از تکنیک ها، رتبه سایت و درنتیجه بازدید از سایت افزایش می یابد. توجه: پس در انتخاب سئو کار خود دقت کنید تا با تکنیک های درست سایت شما را سئو کند و با تکنیک کلاه سیاه موجب پنالتی شدن سایت شما نشود. به این منظور بهتر است شرکت و یا تیمی را انتخاب کنید که در این زمینه سابقه و تجربه کافی داشته و انجام بهینه سازی وب سایت شما را تضمین کند.بهینه سازی وب سایت برای گوگل

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

چگونه وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟ این سوالی مهم و حیاتی است که باید برای استفاده بیشتر از وب سایت خود به آن پاسخ دهید. یا ، از آنجایی که گوگل 75.23 درصد از سهم بازار موتورهای جستجوی جهانی را دارد ، باید به طور خاص نحوه بهینه سازی وب سایت برای گوگل را درک کنید. پس در ادامه با بهینه سازی وب سایت برای گوگل آشنا می شوید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی

مشخص کنید که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند. اساس هر تاکتیک، استراتژی یا فرآیند سئو، تحقیقات کلمات کلیدی است. شما باید بفهمید که کلمات کلیدی و اصطلاحاتی که مشتریان هدف شما به طور فعال در گوگل جستجو می کنند. این دانش به شما در برنامه ریزی و نوشتن محتوا برای وب سایت شما، ایجاد صفحات فرود، کمپین ها و ردیابی نتایج کمک می کند. ابزارهای مختلفی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد، اما اساسی ترین گزینه به صورت رایگان در دسترس است.

Google Ads Keyword Planner

اگر یک حساب Google Ads دارید، می توانید از آن برای جستجوی کلمات کلیدی جدید برای هدف قرار دادن در کمپین های تبلیغاتی استفاده کنید، اما همچنین به عنوان یک ابزار تحقیقاتی اولیه برای SEO ( بهینه سازی وب سایت ) مفید است.با یک کلمه کلیدی گسترده یا دسته محصول خود شروع کنید. گوگل آمار جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط را جمع آوری می کند و به شما نشان می دهد که تبلیغ کنندگان چقدر مایل به پرداخت هزینه برای تبلیغات برای آنها هستند. ستون "رقابت" نشان می دهد که چه تعداد از تبلیغ کنندگان کلمه کلیدی را هدف قرار داده اند و لزوماً نشان دهنده رقابت بهینه سازی وب سایت نیست. کلمات کلیدی با "قیمت بالای صفحه" به طور معمول کلمات کلیدی را نشان می دهند که "قصد تجاری" بالایی دارند. شرکت ها مایلند برای هر کلیک پول زیادی بپردازند، به این معنی که این کلمات کلیدی احتمالاً درصد بالایی از جستجوگران را دارند که به طور فعال به دنبال خرید یک محصول یا خدمات هستند.

ویژگی لیست کلمات کلیدی شما

  • حجم جستجوی قابل توجهی دارند (حجم های ارزشمند بر اساس کسب و کار شما و هدف اصطلاح متفاوت است).
  • آنها مستقیماً با محصولات و خدمات شما مرتبط هستند.
  • رقابت به حدی کم است که شانس رتبه بندی را دارید.
  • Google Keyword Planner می تواند به شما در یافتن کلمات کلیدی مرتبط با حجم جستجوی زیاد و نیت خوب کمک کند ، اما هیچ اطلاعاتی در مورد رقابت پذیری به شما نمی دهد. شما می توانید به صورت دستی هر یک از کلمات کلیدی را در گوگل جستجو کرده و نتایج جستجوی برتر را مشاهده کنید ، اما این یک روش کارآمد نیست.

سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی محتوای وب سایت

بهینه سازی وب سایت تنها به طراحی و ایجاد کردن صفحات محدود نمی شود. نحوه نگارش محتوا، ساختار محتوا، ساختار سایت شما، ناوبری، پیوندهای خارجی و بسیاری جزئیات کوچک دیگر اهمیت دارد. این بهینه سازی وب سایت ( SEO ) که می توانید با ویرایش وب سایت خود انجام دهید، همان سئوی داخلی است و می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید از Google Search Console برای جستجوی مشکلات و خطاهای نمایه سازی استفاده کنید. اما می توانید سایر عوامل داخلی را نیز تجزیه و تحلیل کنید. نکته اصلی این است که مطمئن شوید صفحات مهم بهینه سازی وب سایت در مورد پیوندهای داخلی اولویت دارند.

بهبود سرعت و تجربه صفحه UX

میزان زمان ماندگاری کاربر در صفحه شما، یکی از عوامل مهم رتبه بندی بهینه سازی وب سایت است. اگر کاربر در نتایج جستجو روی صفحه شما کلیک کند، از سایت شما بازدید کند و بارگیری آن خیلی طول بکشد، به احتمال زیاد او فقط به Google باز می گردد و سایت دیگری را انتخاب می کند. بنابراین بازدیدکننده بدون تعامل با سایت و نام تجاری شما از سایت شما بیرون خواهد رفت. و اگر این مورد بیش از حد اتفاق بیفتد، گوگل تصور می کند که صفحه شما آنطور که فکر می کردند مرتبط نیست و رتبه شما را کاهش می دهد.

چند قانون کلی برای افزایش سرعت وب سایت شما

  • یک سرور اختصاصی یا طرح میزبانی ابری با کیفیت بالا داشته باشید. (برنامه های ارزان قیمت ، اغلب می تواند منجر به کند شدن زمان بارگذاری صفحه شود.)
  • از CDN برای فایل ها و اسکریپت های رسانه ای استفاده کنید.
  • در صورت استفاده از CMS مانند وردپرس ، ذخیره سازی صفحه را پیاده سازی کنید.
  • با ساده نگه داشتن موارد و استفاده از چند کتابخانه JS و CSS در صفحات خود ، تعداد درخواست های HTTP را به حداقل برسانید.
  • اگر مجبورید تعداد زیادی تصویر در سراسر صفحه قرار دهید ، تصاویر تنبل و پاسخگو را پیاده سازی کنید.
  • این مشکلات را تا زمانی که نمرات 90+ و ترجیحاً زمان بارگذاری ثانویه در سرورهای داخلی دریافت کنید ، برطرف کنید.

اما فقط سرعت بارگیری نیست که می تواند زمان و رتبه شما را کاهش دهد. اگر شما دارای یک طرح ناهنجار یا یک فونت بد هستید که خواندن محتوا را دشوار می کند، این امر بر مدت زمانی که بازدیدکنندگان مایل به ماندن در صفحه شما هستند نیز تأثیر می گذارد. متوسط ​​زمانی که آنها در سایت شما صرف می کنند بر موقعیت Google شما و نتایج شما از سایر تلاش های بهینه سازی وب سایت شما تأثیر می گذارد. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که تجربه کاربری سایت شما در محل مناسب است. یک مکان عالی برای درک قابلیت استفاده از وب سایت شما ، تجزیه و تحلیل نحوه تعامل کاربران فعلی با آن است.

پیوندهای برگشتی یا بک لینک

برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود، سایت های بیشتری را جستجو کنید. و لینک های صفحات خود را در آن سایت ها به اشتراک بگذارید. پیوند پشتیبان یا پیوندی از یک دامنه دیگر به وب سایت شما (بک لینک)، یکی از مهم ترین سیگنال هایی است که گوگل به معتبر بودن محتوای شما می دهد. از آنجا که افراد دیگر مایل به اشتراک گذاری مطالب شما هستند، به نفع سایت شما است. یکی از مهم ترین عامل رتبه بندی بک لینک ها است و تعداد دامنه های ارجاع دهنده ( بک لینک ها ) دارای بیشترین ارتباط با رتبه بندی SERP و حجم ترافیک ارگانیک هستند.

چگونه بک لینک بیشتری دریافت کنید؟

هزاران استراتژی و تاکتیک برای بک لینک ها وجود دارد، اما می توان همه آنها را در دو مرحله خلاصه کرد:

  • محتوایی ایجاد کنید که ارزش پیوند دادن به آن را دارد.
  • افرادی را پیدا کنید که سایت ها و رسانه های مرتبط دارند و محتواهای شما را به اشتراک می گذارند.

ابتدا، SERP ها را برای کلمات کلیدی مختلف تجزیه و تحلیل کنید و صفحات رتبه بندی برتر را پیدا کنید. سپس، لیستی از سایت هایی را که به مقاله ها پیوند داده اند، تهیه کنید و سعی کنید محتوای مقالات خود را با الگو گرفتن از لینک دهی مقالات این سایت ها لینک سازی کنید. بنابراین یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن پیوندها انجام تحقیقات اصلی، انتشار داده های کاربران یا انتشار یک مواردی برای مطالعه است.
بک لینک در بهینه سازی وب سایت

تکنیک های پیشرفته برای رتبه بندی

هنگامی که اصول SEO را آموختید ، وقت آن است که در مورد عوامل مختلف رتبه بندی و استراتژی های پیشرفته اطلاعات بیشتری کسب کنید. بیش از 200 فاکتور رتبه بندی گوگل وجود دارد، بنابراین بدیهی است که آشنایی با هر یک و استفاده از آن به نفع شما، زمان بر است. برای یادگیری مداوم در مورد موضوع SEO ( بهینه سازی وب سایت )، باید به منابع با کیفیت بالا متکی باشید که بر محتوای مبتنی بر داده و استراتژی های پیشرفته تمرکز می کنند.

فهرستی از وب سایت ها برای گسترش دانش SEO

  • backlink
  • Ahrfas blog
  • SEMRush blog
  • Moz blog
  • Search engine journal
  • Search Engine Land
  • Yost
  • Cognitive SEO
  • Matthew Woodward
  • ClickMinded

از این سایت ها دیدن کنید، راهنماهای اصلی و پیشرفته آنها در زمینه SEO ( بهینه سازی وب سایت ) را بررسی کنید و ببینید کدام سبک از محتوا را برای شما آسان ترین استفاده می کنید. اطمینان حاصل کنید که پست های مربوطه را نشانه گذاری کنید تا تکنیک هایی را که یاد می گیرید دنبال کنید. بهینه سازی وب سایت یا همان SEO چیزی نیست که بتوانید در یک روز یا یک هفته انجام دهید. این یک فرایند طولانی و چالش برانگیز است که باید در دراز مدت خود را وقف آن کنید.

بهبود بهینه سازی وب سایت

  • URL مناسب را انتخاب کنید.
  • برای هر صفحه عنوان و توضیحات ایجاد کنید.
  • از متن انکر استفاده کنید.
  • متن alt را به تمام تصاویر خود اضافه کنید.
  • ساختار سایت خود را با هدرهای مناسب ارائه دهید.

انتخاب آدرس اینترنتی مناسب

قبل از اینکه وب سایت شما فعال شود، باید نامی برای آن تعیین کنید. گفتیم که آدرس همان نام دامنه شما است و آدرسی است که بازدیدکنندگان برای یافتن سایت شما وارد می کنند. به همین دلیل این اولین جایی است که گوگل به دنبال آن است تا بفهمد سایت شما درباره چیست و تصمیم بگیرد که چگونه آن را رتبه بندی کند. با در نظر گرفتن این نکته، مهم است که مطمئن شوید همه آدرس های صفحات شما تمیز و معنی دار هستند. این بدان معناست که هیچ کاراکتر خاصی وجود ندارد و یا هیچ شناسه صفحه ای وجود ندارد. دامنه ایده آل شامل نام کسب و کار شما و شاید یک یا دو کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما خواهد بود.

ایجاد عنوان و توضیحات برای هر صفحه

آیا می دانستید که می توانید برای هر صفحه وب سایت خود یک عنوان و توضیحات منحصر به فرد بنویسید؟ اینها متون کوتاهی هستند که به طور دقیق و واضح آنچه را که کسب و کار شما انجام می دهد توصیف می کنند. در حالت ایده آل، این متن ها می توانند با چند کلمه کلیدی و عبارات مخلوط شوند. این عبارت کوتاه که زیر موس شما هنگام جستجوی یک عبارت ظاهر می شود عنوان صفحه است. در حالی که توضیحات در صفحه شما قابل مشاهده نیست، اما برای موتورهای جستجو بسیار مهم است.

استفاده از anchor text

هنگام نوشتن متن برای وب سایت خود ، در نظر بگیرید که کجا می توانید از anchor text در سایت خود استفاده کنید. Anchor Text یک متن قابل کلیک بر روی یک پیوند است که بازدیدکنندگان می توانند از آن برای انتقال مستقیم به یک وب سایت دیگر، یا در سایت شما یا هرجای اینترنت استفاده کنند. برای کمک به کاربران در جهت یابی وب سایت شما و یافتن آنچه که به دنبال آن هستند باید از انکر متن موثر استفاده کرد. همچنین باید شامل کلمات کلیدی و عبارات مربوط به کاری باشد که انجام می دهید.

  • به خاطر داشته باشید که پیوندهای بیش از حد یا انکرهایی که واقعاً به خوانندگان شما کمک نمی کند می تواند برخی از پرچم های قرمز را با Google بالا ببرد.

انکرتکست در بهینه سازی وب سایت

افزودن متن alt را به تصاویر

موتورهای جستجو در خواندن متن در وب سایت شما عالی هستند، اما هنوز به طور کامل متوجه نشده اند که چگونه به تصاویر موجود در سایت خود نگاه کنند. برای درک آنچه در یک عکس یا گرافیک نمایش داده می شود، موتورهای جستجو به دنبال alt text هستند، یک توضیح مکتوب مختصر (بیش از چند کلمه) در مورد هر تصویر در یک وب سایت. هنگام نوشتن متن alt، مطمئن شوید آنچه را که در تصویر نشان داده شده است به طور دقیق توصیف کنید، اما سعی کنید نام کسب و کار خود یا چند کلمه کلیدی مربوط به آنچه انجام می دهید را نیز وارد کنید.

انتخاب هدرهای مناسب 

هر صفحه در وب سایت شما باید دارای عنوان، زیرنویس و غیره باشد. وقتی موتورهای جستجو وب سایت شما را اسکن می کنند، اگر از سلسله مراتب متن صحیح استفاده می کنید، محتوای شما را بهتر درک می کنند. مرتبط ترین قسمت عنوان صفحه شما است و باید آن را به عنوان H1 (در ویرایشگر متن) تعریف کنید. H1 باید محتوای صفحه را توصیف کند و نباید بیش از یک H1 در هر صفحه داشته باشید. عنوان خود را با دقت انتخاب کنید و کلمات کلیدی اصلی خود را نیز فراموش نکنید. به دنبال H1 شما در سلسله مراتب سرصفحه ها H2 ، H3 ، و غیره است. در حالی که H1 مربوط به عنوان شما است ، H2 و H3 به ترتیب مربوط به سرفصل ها و زیر عناوین شما هستند. هرچه ساختار متن شما واضح تر باشد ، موتورهای جستجو راحت تر محتوای سایت شما را هضم می کنند.

استراتژی های ضروری بهینه سازی وب سایت

برای بهینه سازی وب سایت استراتژی هایی وجود دارند که بهتر است با این موارد نیز آشنا شوید. در ادامه مقاله این استراتژی ها را معرفی می کنیم:

Mobile-First

گوگل در مارس 2018 رسماً انتشار اولین شاخص تلفن همراه را آغاز کرد. بازاریابان هوشمند مدتها قبل از عرضه رسمی از اولین رویکرد تلفن همراه استفاده می کردند. در اینجا برخی از اصول اولیه ایجاد سایت شما برای موبایل پسند آمده است:

  • سایت خود را با هر دستگاهی سازگار کنید - اعم از دسکتاپ ، تلفن همراه یا رایانه لوحی.
  • هنگام استفاده از یک طرح واکنش گرا ، مخصوصاً برای کاربران تلفن همراه ، همیشه تصاویر خود را مقیاس بندی کنید.
  • از عناوین متای کوتاه استفاده کنید. خواندن آنها در دستگاه های تلفن همراه راحت تر است.
  • از پنجره هایی که محتوای شما را پوشش می دهند و مانع از آن می شوند که بازدیدکنندگان از محتوای شما مطلع شوند ، اجتناب کنید.
  • کمتر می تواند بیشتر در تلفن همراه باشد. در دنیای تلفن همراه اول ، محتوای طولانی مدت لزوماً معادل ترافیک بیشتر و رتبه بندی بهتر نیست.
  • از موبایل به عنوان بهانه ای برای پنهان کردن استفاده نکنید. کاربران و موتورهای جستجو باید محتوای یکسانی را ببینند.

سئوی فنی

برخی تصور می کنند که انجام SEO تکنیکی ترسناک است. به لطف بسیاری از ابزارهای بهینه سازی وب سایت موجود، ممیزی سئو دیگر کاری دلهره آور نیست. نکته اصلی این است که بدانید چگونه داده های ارائه شده را تفسیر کنید و با آنها چکار کنید. برای شروع ، باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • مطمئن شوید که سایت شما واجد شرایط دوست داشتن موبایل است.
  • خطاهای کد وضعیت را بررسی کرده و آنها را اصلاح کنید.
  • txt را برای خطاها بررسی کنید. در صورت نیاز بهینه سازی کنید.
  • نمایه سازی سایت خود را از طریق Google Search Console بررسی کنید. مشکلات کشف شده را بررسی و برطرف کنید.
  • برچسب های عنوان تکراری و توضیحات متای تکراری را برطرف کنید.
  • محتوای وب سایت خود را بررسی کنید. آمار ترافیک را در Google Analytics بررسی کنید. بهبود یا هرس محتوا با عملکرد ضعیف را در نظر بگیرید.
  • پیوندهای شکسته را برطرف کنید. اینها دشمن تجربه کاربر و رتبه بندی بالقوه هستند.
  • نقشه سایت XML خود را از طریق کنسول جستجوی Google به Google ارسال کنید.

Core Web Vitals

همانطور که از نامش پیداست، این ابتکار Google برای تعیین معیارهای ضروری برای یک وب سایت سالم طراحی شده است. هدف نهایی ارائه بهترین تجربه کاربر است.بهینه سازی وب سایت و سئوی فنی

محتوای یونیک

نوشتن "محتوای عالی" ، بهینه سازی آن و بدست آوردن پیوندهای قابل اعتماد اکنون تنها شروع رتبه بندی یک کلمه کلیدی است. با تکامل یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق، هرکدام وزن بیشتری در الگوریتم اصلی گوگل خواهند داشت. هدف نهایی برای Google درک زمینه و ارائه نتایج بر اساس هدف جستجوگر است. این امر باعث می شود تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی سطح پیشرفته بیش از هر زمان دیگری اهمیت داشته باشد.

موارد استفاده Schema در سئو

  • مقالات
  • مناسبت ها
  • سوالات متداول
  • کسب و کار های محلی
  • شرایط پزشکی
  • سازمان های
  • مردم
  • محصولات
  • پرسش و پاسخ
  • بررسی ها
  • دستور پخت
  • و بیشتر…

تجربه کاربر

تجربه کاربر (UX) متمرکز بر کسب بینش در مورد کاربران، نیازهای آنها، ارزش های آنها، توانایی ها و محدودیت های آنها است. UX همچنین اهداف و اهداف تجاری را در نظر می گیرد. بهترین شیوه های UX بر بهبود کیفیت تجربه کاربر متمرکز است. به گفته پیتر مورویل، عوامل موثر بر UX عبارتند از:

  • مفید: محتوای شما باید منحصر به فرد باشد و نیاز را برآورده کند.
  • قابل استفاده: استفاده و پیمایش وب سایت شما باید آسان باشد.
  • مطلوب: عناصر طراحی و برند شما باید احساس و قدردانی را برانگیزد.
  • قابل یافتن: عناصر طراحی و ناوبری را ادغام کنید تا کاربران بتوانند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.
  • قابل دسترسی: محتوا باید برای همه قابل دسترسی باشد - از جمله 10 درصد از افراد دارای معلولیت.
  • معتبر: سایت شما باید قابل اعتماد باشد تا کاربران شما را باور کنند.
  • ارزشمند: سایت شما باید از نظر تجربه به کاربر و از نظر ROI مثبت برای کاربر ارزش ارائه دهد.

لینک سازی

در توضیحات قبلی در رابطه با موضوع لینک سازی صحبت کردیم، پیوندها مدتی است که در بین عوامل رتبه بندی برتر قرار دارند. گوگل در شناسایی و کاهش ارزش پیوندهای اسپم ماهرتر شده است. در این صورت ، کیفیت همچنان بر کمیت غلبه می کند.

بهترین استراتژی های ایجاد لینک

  • از صفحات منابع استفاده کنید.
  • لینک شکسته.
  • استخراج بک لینک.
  • احیای پیوند.
  • درخواست لینک غیر مرتبط ( از سایت های قوی دیگر)

بهینه سازی وب سایت8

دلایل بهینه سازی وب سایت

در توضیحات قبلی ضرورت ها و اهداف اصلی بهینه سازی وب سایت را برای شما معرفی کردیم. در این بخش نیز می خواهیم به شما بگوییم که چرا و به چه دلایلی نیاز است تا بهینه سازی وب سایت را انجام دهید. در ادامه این دلایل مهم را برای بهینه سازی وب سایت مطالعه نمایید.

مفید کردن وب سایت برای مخاطبان 

برخی اوقات بازاریابان احساس می کنند با گوگل در تضاد هستند. به عنوان مثال موتورهای جستجو نمی توانند بهترین محتوای خود را رتبه بندی کنند، یا پس از به روزرسانی الگوریتمی، شاهد کاهش شدید ترافیک هستند. اما در واقعیت، اهداف شما و Google یکسان هستند:

  • بهترین محتوای ممکن را برای مخاطبان خود ارائه دهید
  • تجربه کاربری وب سایت مثبت ایجاد کنید
  • اولویت بندی محتوایی که ارزش قابل توجهی را ارائه می دهد

شما فقط به طرق مختلف به آن می پردازید. گوگل میلیون ها وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند ، در حالی که شما رفتارهای مخاطبان خاص خود را تجزیه و تحلیل می کنید. آگاهی از نحوه بهینه سازی وب سایت تبدیل به طور همزمان، هر دوی این اهداف را پیش می برد و رابطه بهتری بین سایت شما و موتورهای جستجو ایجاد می کند.

افزایش ترافیک ارگانیک 

یک تجارت متوسط ​​حدود 1 درصد از کل درآمد خود را صرف تبلیغات می کند. اگر کسب و کار شما سالانه 1 میلیون دلار افزایش می یابد، ممکن است 10 هزار دلار برای تبلیغات هزینه کنید. اگرچه ممکن است این درصد کمی به نظر برسد، اما هنگام جمع شدن هزینه زیادی می شود. برخی از صنایع مانند خرده فروشی هزینه های قابل توجهی برای تبلیغات هزینه می کنند. اما جذب ترافیک ارگانیک از طریق SEO رایگان است. برای توسعه و تبلیغ محتوا باید هزینه پرداخت کنید، اما این هزینه به اندازه پرداخت به ازای کلیک نیست.

استفاده از ترافیک موجود 

وقتی مردم از وب سایت شما دیدن می کنند، شما نمی خواهید آنها سریعا سایت شما را ترک کنند. بلکه شما می خواهید روی ماندگاری آن ها در سایت تاثیر بگذارید و آنها را تشویق به بازگشت به استفاده از صفحه خود کنید. یادگیری نحوه بهینه سازی وب سایت خود برای تبدیل نیاز به درک تجربه کاربر دارد. دریابید که چگونه بازدیدکنندگان در سایت شما حرکت می کنند، آیا آنها صفحه را پایین می آورند و هر چند وقت یکبار بر روی فراخوان های شما (CTA) کلیک می کنند. استفاده از ترافیک موجود به بهبود نرخ تبدیل شما کمک می کند زیرا درصد بالاتری از ترافیک ارگانیک شما تبدیل می شود.

کارکرد بیشتر وب سایت 

هر کسی می تواند یک وب سایت ایجاد کند - حتی یک وب سایت زیبا - اما تعداد بسیار کمی می توانند یک سایت کاملا قابل اعتماد ایجاد کند. به هر حال، میانگین نرخ تبدیل در همه صنایع کمتر از 2.5 درصد است. شما می خواهید مخاطبان شما با نرخ های بسیار بیشتری تبدیل شوند. برای این کار، باید نیاز های مخاطبان خود را از نزدیک مطالعه کنید و آنچه را که آنها نیاز دارند و انتظار دارند به آنها ارائه دهید. اگر تحقیقات را انجام داده اید و داده ها را در سایت خود اعمال کرده اید، می توانید انتظار افزایش نرخ تبدیل را داشته باشید. افرادی که از سایت شما بازدید می کنند به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا می کنند و از برند شما برای ارائه آن قدردانی می کنند.

برآوردن نیاز مخاطب 

اگر انتظارات مخاطبان خود را برآورده کنید و به آنها کمک کنید خواسته های خود را بیابند ، مشتری خود را تامین خواهید کرد.

بهینه سازی وب سایت در دیجیتال مارکتینگ

با توسعه بازارهای آنلاین و افزایش چشمگیر سایت های خرید و فروش اینترنتی، بهینه سازی وب سایت نیز در حوزه دیجیتال مارکتینگ به منظور رقابت بین سایت ها، ضرورت زیادی پیدا کرده است. با توجه به اهمیت بالای سئو در دیجیتال مارکتینگ بهتر است در صورت عدم آشنایی با سئو و بهینه سازی وب سایت، از انجام آن توسط خودتان اجتناب کنید تا سایت خود را با مشکل مواجه نکنید. بهتر است این کار را به سئو کاران و شرکت های طراحی سایت و سئو، بسپارید. اگر پیشی گرفتن از رقیبان برای تان مهم است و می خواهید در صفحه اول گوگل دیده شوید، بهینه سازی وب سایت را نادیده نگیرید.

تحلیل رقبا در سئو

برای این که از رقبای خود عقب نمانید، و پا به پای آن ها پیش بروید و حتی از آن ها سبقت بگیرید، لازم است تا به تحلیل سایت های رقیبان و کلمه های کلیدی که استفاده می کنند، بپردازید تا بتوانید پس از آنالیز سایت آن ها به پیشرفت سایت خود کمک نمایید. برای تحلیل و آنالیز رقبا و کلمات کلیدی سایت ها و ابزارهایی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. از معروف ترین این ابزارها Ahrefs و Semrush را می توان نام برد.

کسب جایگاه در گوگل

رسیدن به رتبه های اول سایت زمان بر بوده و نیاز به سئو و بهینه سازی وب سایت به صورت اصولی و مدوام، است تا سایت شما به جایگاه و رتبه بالا برسد. برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب در حدود 6 الی 12 ماه زمان نیاز است تا سایت خود را در صفحات اول ببینید. عواملی که این بازه زمانی را تعیین می کنند، یعنی در بهینه سازی وب سایت تاثیر دارند، عبارتند از: اعتبار سایت، ساختار سایت، بودجه که در نظر گرفته اید، میزان سختی کلمه ها و ...بهینه سازی وب سایت در دیجیتال مارکتینگ
سخن آخر
بهینه سازی وب سایت در اصل می تواند برای افزایش درآمد شما ، یک نقش کلیدی و مهم را بازی کند. به همین دلیل بهتر است از بهینه سازی وب سایت استفاده کنید تا سایت خود را ارتقاء دهید. در این مقاله با بهینه سازی وب سایت یا همان سئوی سایت آشنا شدید. اگر سایت شما در رتبه های پایین است و جایگاهی در گوگل ندارد، بهتر است همین الان اقدام به بهینه سازی وب سایت خود کنید تا هزینه ها و زحمات خود برای طراحی سایت را به هدر نداده باشید. تیم افرند وب آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان در زمینه سایت و بهینه سازی وب سایت شماست. برای سفارش بهینه سازی وب سایت خود و یا دریافت مشاوره در این زمینه با کارشناسان ما در تماس باشید.

طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت تخصصی؛ طراحی سایت را می توان یکی از اصلی ترین نیازهای ورود به دنیای دیجیتال و بازاریابی آنلاین دانست. امروزه طراحی سایت تخصصی در هر شغلی مورد نیاز است، طراحی وبسایت اختصاصی  چیزی بسیار بیشتر از طراحی رنگ ، تصاویر و فونت های وب سایت است. طراحی وبسایت اختصاصی به معنی فرایند یادگیری و درک کسب و کار شما و استفاده از استراتژی ، تجربه کاربر ، طراحی ، برنامه نویسی و بازاریابی برای ایجاد مشاغل آنلاین است.

طراحی سایت تخصصی

شما نیز اگر قصد راه اندازی سایت تخصصی برای حرفه و کسب و کار خود دارید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه طراحی سایت و مزایا و ضرورت وجود یک سایت آشنا شوید. آن چه در این مقاله درباره طراحی سایت تخصصی می خوانید:

  • طراحی سایت تخصصی چگونه انجام می شود؟
  • اهداف و مزایای طراحی سایت
  • انواع طراحی سایت
  • روش های طراحی سایت
  • طراحی سایت اختصاصی
  • طراحی سایت با قالب های آماده
  • قیمت طراحی سایت تخصصی
  • زمان موردنیاز برای طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت اختصاصی

در طراحی سایت تخصصی، شرکت یا تیم طراحی که سایت شما را طراحی می کند، یک سایت کاملا تخصصی در حوزه کار و حرفه شما را به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای شما طراحی می کند. تا بتوانید با همکاران خود رقابت داشته باشید. تمام بخش های وب سایت شما به طور خاص برای اهداف سازمانی شما ساخته شده است. ما معتقدیم که با طراحی وبسایت اختصاصی برای کسب و کار خود می توانید قدم مهمی در جهت پیشرفت کار خود بردارید. در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد. 

طراحی سایت تخصصی 

اهداف و مزایای طراحی سایت تخصصی

ممکن است هر شخصی از طراحی سایت تخصصی، هدفی داشته باشد ولی در حالت کلی اکثر کسب وکارها از طراحی سایت تخصصی اهداف مشترکی دارند و راه اندازی سایت برای همه آن ها مزایایی به همراه دارد. در زیر به چندی از این اهداف اشاره می کنیم:

  • افزایش بازدید کاربران و بالا رفتن تعداد مشتریان
  • افزایش فروش
  • افزایش درآمد
  • رشد و توسعه کسب وکار
  • اطلاع رسانی به کاربران و مشتریان
  • برند سازی
  • رقابت با سایر کسب و کار ها
  • تسهیل در خرید
  • امکان انجام مشاوره برای خرید یا دریافت خدمات
  • بالا بردن سطح اعتماد و اطمینان کاربران
  • سئو سایت تخصصی

طراحی وبسایت اختصاصی می تواند به تجارت شما کمک

  • شما بر اساس سفارشی سازی کامل وب سایت خود طراحی منحصر به فردی خواهید داشت. هیچ کس مانند شما وب سایت دقیقی نخواهد داشت. این یک مزیت بزرگ برای برجسته کردن نام تجاری شما در جهت مثبت است.
  • با طراحی وبسایت اختصاصی ، می توانید هویت تجاری خود را از طریق اینترنت ایجاد کنید.
  • در وب سایت های سفارشی می توانید ویژگی هایی را که برای استفاده مشتریان از خدمات شما ضروری است ، اضافه کنید.
  • سایت های سفارشی بسیار دوستدار SEO هستند و برای بازاریابی آنلاین مناسب هستند. بنابراین ، آنها می توانند در موتورهای جستجو بسیار بهتر از سایت هایی که از قالب های آماده استفاده می کنند ، صعود کنند. طراحی سایت تخصصی
  • وب سایت سفارشی این امکان را فراهم می کند که وب سایت شما واقعاً “متعلق به شما” باشد. همچنین به مشتریان و سایر بازدیدکنندگان کمک می کند تا وب سایت شما را به خاطر بسپارند.
  • طراحی وب سایت سفارشی برای ایجاد وب سایتی که به وضوح نشان دهنده نام تجاری منحصر به فرد کسب و کار است بسیار مناسب است.
  • شما می توانید مقیاس پذیری را در نظر بگیرید. این بدان معناست که وب سایت شما می تواند همزمان با توسعه کسب و کار شما بدون استرس و پیچیدگی توسعه یابد.

چه کسی به طراحی وبسایت اختصاصی نیاز دارد؟

طراحی وبسایت اختصاصی : طراحی وب سایت بخشی جدایی ناپذیر از تجارت در این عصر دیجیتال است. اما چه کسی واقعاً به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارد؟ خوب ، آن دسته از شرکت هایی که باید حضور آنلاین غالب خود را تضمین کنند و مایل هستند که از رقبای خود جلوتر باشند ، به دنبال طراحی وبسایت اختصاصی هستند. بنابراین ، تقریباً هر شرکتی آژانس طراحی لوگو ، آژانس طراحی وب سایت ، شرکت طراحی بروشور یا هر نوع شرکتی در بازار رقابتی سخت به دنبال وب سایت منحصر به فردی است که برجسته می شود. چنین وب سایتی دارای رنگ ها و فونت های نام تجاری ، تصاویر مربوط ، نمادها ، محتوا و غیره است که ارزش ها و پیام های تجاری شرکت را منعکس می کند. طراحی یک صفحه وب خوب و مورد نیاز برای جذب بازدیدکنندگان با ویژگی های کاربر پسند و تبدیل آنها به مشتریان احتمالی است.

خدمات طراحی وب سایت افرند وب

شرکت طراحی وب حرفه ای ما ، یک مدیر پروژه مجرب و ماهر را در اختیار شما قرار می دهد. مدیر پروژه خواسته های شما را یکپارچه می کند. از جمله این خواسته های شما عبارتند از :

  • مدیر پروژه اختصاصی
  • طراحی دلخواه
  • کپی نویسی حرفه ای
  • سئو
  • طراحی تعاملی
  • ادغام پایگاه داده
  • قابلیت تجارت الکترونیک با طراحی سایت تخصصی
  • CMS

فرآیند طراحی وب سایت در 7 مرحله ساده

برای طراحی، ساخت و راه اندازی وب سایت خود، مهم است که مراحل زیر را دنبال کنید: 1. شناسایی هدف 2. تعریف محدوده 3. نقشه سایت و ایجاد فریم 4. تولید محتوا 5. عناصر بصری 6. آزمایش 7. راه اندازی

انواع طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت تخصصی به دو نوع استاتیک ( ایستا ) و داینامیک ( پویا ) طراحی می شود. در زیر در مورد تفاوت های طراحی به روش استاتیک و داینامیک صحبت می کنیم.

طراحی به روش استاتیک

در طراحی استاتیک محتوای سایت شما ثابت خواهد بود و امکان ویرایش محتوای سایت برای شما امکان پذیر نخواهد بود. اگر بخواهید چیزی را داخل سایت تغییر دهید و یا بخواهید چیزی را حذف نمایید باید دانش برنامه نویسی را بدانید و یا به یک برنامه نویس مراجعه کنید. طراحی به این روش برای سایت های خدماتی، فروشگاهی، شرکتی و سایر سایت های تخصصی در حوزه کاری، مناسب نمی باشد. زیرا اینگونه سایت ها به طور مداوم نیاز به بروزرسانی دارند پس استفاده از این روش کار با سایت را بسیار مشکل می کند.

طراحی سایت به روش داینامیک

در طراحی داینامیک محتوا تغییر پذیر هستند، به این معنی که مدیر سایت یا ادمین هر زمانی که نیاز بود محتوایی را حذف کند یا محتوای جدیدی را به سایت اضافه کند و همچنین می تواند در صورت نیاز به تغییر یک محتوایی در سایت آن را ویرایش نماید. معمولا این روش برای طراحی هر نوع سایتی مناسب بوده و می توان برای طراحی سایت تخصصی و سایت های فروشگاهی و ... از این روش استفاده کرد که به روز رسانی محتوا در این سایت ها راحت انجام می شود.

طراحی سایت تخصصی 1 

روش های طراحی سایت

طراحی سایت معمولا به دو روش طراحی سایت اختصاصی و طراحی با قالب های آماده انجام می شود. در ادامه با نحوه طراحی هر یک از این روش ها بیشتر آشنا می شویم.

روند طراحی وبسایت اختصاصی در شرکت افرندوب

به عنوان شریک شما ، شرکت طراحی وب حرفه ای قصد دارد یک فرایند بدون دردسر و راحت را برای تیم شما ارائه دهد. مراحل زیر را مرور کنید تا ببینید مراحل کار چگونه است:

مراحل اول طراحی سایت اختصاصی (مشاوره)

طراحی وبسایت اختصاصی : هنگامی که یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای را انتخاب می کنید ، یک مدیر پروژه اختصاصی با شما همکاری می کند. مدیر پروژه شما به عنوان یک نقطه تماس اختصاصی برای تیم شما عمل می کند و هر سوال ، نظر یا هر چیزی که در ذهن شما باشد ، می توانید با او در میان بگذارید. در ابتدای کار ، با مدیر پروژه خود ملاقات می کنید ، چه بصورت حضوری و چه از طریق تلفن. این مشاوره به مدیر پروژه اختصاصی شما اجازه می دهد تا در مورد کسب و کار ، نام تجاری ، چشم انداز و اهداف طراحی سایت تخصصی شما اطلاعات بیشتری کسب کند.

ماکت سایت اختصاصی

پس از ملاقات شما ، تیم طراحی شروع به ساختن مجموعه ای از ماکت ها و نمونه های اولیه برای سایت شما می کند. هنگامی که تیم شما این نمونه های اولیه را مشاهده کرد ، می توانید نمونه ای را انتخاب کنید که مناسب سلیقه و نیازهای شما باشد.

انتخاب طرح سایت

طراحی وبسایت اختصاصی : با انتخاب طرح کلی شما ، طراحان و توسعه دهندگان ، روند ایجاد سایت شما را آغاز می کنند. از طراحی صفحه اصلی شما تا توسعه CMS ، تیم طراحی با کارآمدی و دقت برای آماده سازی وب سایت شما و اطمینان از بهینه سازی آن برای SEO کار می کند. در طول این فرآیند ، شما به روزرسانی های معمول را از مدیر پروژه خود دریافت می کنید. در بیشتر موارد ، تیم شما همچنین با مدیر پروژه اختصاصی شما ملاقات می کند تا پیشرفت سایت شما را مورد بررسی قرار دهد. این جلسات و همچنین به روز رسانی های معمول ، به شرکت طراحی وب حرفه ای اجازه می دهد تا اطمینان حاصل کند که وب سایت شما انتظارات و خواسته های شما را برآورده می کند.

آزمایش سایت

هنگام طراحی وبسایت اختصاصی ، انتظار یک وب سایت بی عیب و نقص را دارید. به همین دلیل تیم طراحی و توسعه ، آزمایشات کاملی را انجام می دهد. عملکرد ناوبری ، سیستم پایگاه داده ، راه حل تجارت الکترونیک و موارد دیگر را بررسی می کند. همچنین سرعت و عملکرد سایت شما را ارزیابی می کند تا تجربه کاربری و رتبه بندی وب سایت شما را به حداکثر برساند.

راه اندازی سایت تخصصی در افرندوب

طراحی وبسایت اختصاصی : در تاریخ راه اندازی دلخواه شما ، مدیران پروژه ، توسعه دهندگان و طراحان شرکت ، فرایند راه اندازی وب سایت شما را انجام می دهند. پس از راه اندازی سایت شما ، شرکت طراحی وب سایت برای بار دیگر بررسی های لازم را انجام می دهد تا مطمئن شود وب سایت شما عاری از خطا است. اگر در مورد نحوه بازاریابی سایت خود و به حداکثر رساندن عملکرد آن سوالی دارید ، همیشه می توانید با مدیر پروژه خود صحبت کنید. همچنین می توانید قبل از شروع طراحی وب سایت خود با صحبت با یک استراتژیست مجرب ، مشاوره فوری دریافت کنید.

طراحی وبسایت اختصاصی

در طراحی سایت اختصاصی برای طراحی سایت تخصصی  نیاز به برنامه نویسی هست و نیاز به تسلط به زبان های برنامه نویسی است، اگر با زبان های برنامه نویسی آشنا نباشید، نمی توانید طراحی سایت تخصصی را خودتان انجام دهید. در حالت کلی طراحی سایت اختصاصی کار ساده ای نیست و بهتر است این کار را به متخصصان برنامه نویسی بسپارید. طراحی سایت اختصاصی دو بخش دارد‌ طراحی فرانت اند و طراحی بک اند که در ادامه هر یک از‌ این ها را توضیح می دهیم.

طراحی فرانت اند

طراحی فرانت اند به کد نویسی بخش ظاهری سایت که گفته می شود که برای کاربر قابل مشاهده است و مربوط به طراحی گرافیک و قالب سایت می شود. به این بخش برنامه نویسی سمت کاربر نیز گفته می شود. در طراحی فرانت اند تسلط به زبان های زیر ضروری است.

HTML

برای طراحی ظاهر نیاز به یک زبان برنامه نشانه گذاری است که معمولا از زبان اچ تی ام ال برای طراحی این بخش استفاده می شود. اچ تی ام ال در طراحی یک سایت نقش چهارچوب را دارد و بسیار مهم است. پس یک برنامه نویس سایت حتما باید به زبان اچ تی ام ال تسلط داشته باشد.

CSS

این زبان نیز یک زبان نشانه گذاری است که ممکن است کمی پیچیدگی داشته باشد ولی برای جذاب شدن و زیبایی سایت مورد نیاز است. پس برای طراحی ظاهر جذاب سایت نیاز به تسلط به اچ تی ام ال و سی اس اس می باشد.

جاوا اسکریپت

پس از برنامه نویسی ظاهر سایت با استفاده از اچ تی ام ال و سی اس اس، نوبت به امکاناتی می رسد که می خواهید داخل سایت قرار داده شوند. ممکن است بخواهید داخل سایت خود از امکانات و قابلیت هایی نظیر تقویم، ساعت و ... استفاده کنید که این افزودن این امکانات با زبان جاوا اسکریپت میسر می شود. طراحی سایت تخصصی

طراحی بک اند

طراحی بک اند به طراحی بخش های مربوط به رابطه بین کاربر و سرور و انجام بخش هایی که برای کاربر قابل مشاهده نیست، گفته می شود، به بخش بک اند، برنامه نویسی سمت سرور نیز گفته می شود. طراحی بک اند نیز شامل مراحل زیر می شود:

  • انتخاب یک زبان برنامه نویسی: در این بخش باید به دنبال یک زبان برنامه نویسی سمت سرور باشید، معمولا زبان PHP یک از زبان های محبوب است که اکثر برنامه نویسان از این زبان برای طراحی بک اند استفاده می کنند. از زبان های دیگری که در بخش برنامه نویسی سمت سرور از آن ها می توان استفاده کرد می توان به پریل، پایتون و ... اشاره کرد.
  • دیتا بیس: پس از طراحی بک اند، برای ذخیره اطلاعات نیاز به یک دیتا بیس یا پایگاه اطلاعات داده دارید، برای ایجاد پایگاه داده نیز معمولا از MYSQL استفاده می شود.
طراحی سایت تخصصی 2 

مزایا و معایب طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت تخصصی مزایا و معایبی نیز دارند که از مزایای آن می توان موارد زیر را نام برد:

  • امنیت بالای صفحات وب
  • امکان اضافه کردن قابلیت ها وامکانات دلخواه بدون هیچ گونه محدودیتی
  • کد نویسی و برنامه نویسی اصولی مطابق هدف و درخواست شما
  • برندسازی موثر
  • تعویض آسان قالب سایت و ...

و از معایبی که طراحی سایت تخصصی خواهد داشت، می توان موارد زیر را نام برد:

  • هزینه بیشتر نسبت به طراحی با قالب آماده
  • نیاز به زمان بیشتر برای طراحی
  • هزینه نگه داری و تمدید سالیانه نسبتا بیشتر

چند نوع وب سایت مختلف در طراحی وبسایت اختصاصی

در اینجا 8 نوع مختلف وب سایت وجود دارد که هر کدام برای کسب و کار شما و نقش آنها در کسب و کارتان بسیار مهم است.

صفحه های اصلی

طراحی وبسایت اختصاصی : صفحه اصلی مرکز اصلی سایت شما است و به عنوان چهره یک نام تجاری عمل می کند. صفحه اصلی شما به بازدیدکنندگان سایت در دسترسی به مناطق مختلف سایت کمک می کند. از آنجا که اکثر مردم از طریق صفحه اصلی شما به شما مراجعه می کنند ، اینجاست که طراحی بیشترین اهمیت را دارد. یک صفحه اصلی می تواند شکل های مختلفی داشته باشد ، اما هنگام طراحی ، به یاد داشته باشید که هدف از صفحه اصلی به عنوان ناوبری اصلی و مورد توجه بازدیدکنندگان سایت است. از پالت رنگ ، لوگو و تصاویر نام تجاری خود استفاده کنید که بسیار مرتبط با تجارت است.

وب سایت های مجله و ژورنال

طراحی سایت اختصاصی : یک وب سایت مجله شامل مقالات ، عکس ها و فیلم های آموزنده است. در بیست سال گذشته ، صنعت مجلات از یک پلت فرم فقط قابل چاپ به فرمت عمدتا دیجیتالی تبدیل شده است. نوع وب سایت مجله برای وب سایتهای اطلاعاتی ، به ویژه نشریات دانشگاهها و سازمانها ، خوب کار می کند. همانطور که در مورد طراحی سایت اختصاصی مجله فکر می کنید ، با ایجاد یک چارچوب اساسی شروع کنید. صرف نظر از روزی که در صفحه اصلی شما قرار می گیرند ، کاربران باید یک طرح مشابه را ببینند و هر مقاله باید دارای طرح بندی و ناوبری مشابه باشد.

وب سایت های تجارت الکترونیک

وب سایت تجارت الکترونیک مقصد خرید آنلاین است که کاربران می توانند محصولات یا خدمات را از شرکت شما خریداری کنند. یک وب سایت تجارت الکترونیک قوی ، مرور محصولات ، فیلتر بر اساس دسته ها ، برجسته کردن فروش ویژه و خرید را آسان می کند.

وبلاگ ها در سایت

طراحی سایت اختصاصی یک وبلاگ به طور مرتب مقالات ، عکس ها و ویدئوها را به روز می کند. وبلاگها در مقایسه با مجلات با محتوای شخصی و معمولی شروع به کار کردند. اما در حال حاضر بسیار عادی است که برند ها و مشاغل اصلی وبلاگ خود را داشته باشند. افزودن محتوای متخصص اعتبار کلی یک شرکت یا فرد را بهبود می بخشد. وبلاگ ها همچنین مطالبی را برای پست های رسانه های اجتماعی و کمپین های ایمیل ارائه می دهند. با این حال ، یک وبلاگ همچنین می تواند برای شرکت های کوچکتر دست و پا گیر باشد. قبل از شروع راه اندازی یک تیم و استراتژی برای تازه نگه داشتن محتوا ، مطمئن شوید. در واقع بهتر است وبلاگ نداشته باشید و در عوض چند ویدیو یا راهنما ارائه دهید تا داشتن یک وبلاگ ناامید کننده قدیمی.

وب سایت های نمونه کار

یک وب سایت نمونه کار به متخصصان خلاق مکانی برای نمایش بهترین آثار خود می دهد. این برای هنرمندان ، نویسندگان ، طراحان ، فیلمسازان ، مبلمان سازان مناسب است. هنگام ایجاد نمونه کارها ، نیازی به افزودن تک پروژه ای که تا به حال روی آن کار کرده اید نیست. در عوض ، بر ایجاد دسته بندی اقلام و برجسته کردن بهترین آثار از هر دسته تمرکز کنید. یک وب سایت نمونه کارها طبیعتاً کمی خلاق تر است ، بنابراین این مکان برای آزمایش طرح های منحصر به فرد و افزودن ویژگی های جالب است.

صفحات فرود

صفحه فرود یک نوع صفحه خاص است که برای یک کمپین بازاریابی ایجاد شده است و بازدیدکنندگان را به انجام یک اقدام خاص سوق می دهد. محتوای صفحه فرود باید محدود باشد و به سمت فراخوانی برای اقدام (CTA) که می خواهید کاربر انجام دهد ، اشاره کند. مقدار زیادی فضای سفید در اطراف CTA خود بگذارید و عناصری که به هدف آن کمپین مربوط نمی شوند را برای سایر صفحات ذخیره کنید.

وب سایت های رسانه های اجتماعی

طراحی سایت تخصصی تقریبا 2.77 میلیارد نفر در شبکه های اجتماعی با ده ها پلتفرم مختلف در دسترس هستند. مهم نیست مخاطبان شما چه کسانی هستند ، احتمالاً آنها را در گوگل، فیس بوک یا توییتر یا اینستاگرام یا Snapchat یا LinkedIn پیدا خواهید کرد. اگرچه نمی توانید خود پلتفرم ها را دوباره طراحی کنید ، اما بر ظاهر صفحه خود کنترل دارید و می توانید محتوایی ایجاد کنید که باعث اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی شود. هنگام ایجاد محتوا ، بر مواردی تمرکز کنید که پتانسیل بالایی برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی دارند ، مانند فیلم های سرگرم کننده ، اینفوگرافیک ها ، الگوهای رفتاری ، گزارشات عمیق و پیشنهادات رایگان.

فهرست و صفحات تماس

یک فهرست یا صفحه تماس مکانی است که کاربران می توانند با شما یا دیگران ارتباط برقرار کنند. وقتی می خواهید مخزنی از مشاغل یا افراد درون یک سازمان را فهرست کنید ، این نوع وب سایت به خوبی کار می کند. به عنوان مثال ، یک فهرست رستوران محلی دارای غذاخوری هایی در این منطقه با منوها ، محدوده قیمت ، شماره تلفن و نظرات است. ماهیت یک سازمان فرصتی برای وب سایت فهرست راهنما ایجاد می کند. به عنوان مثال ، انجمن دندانپزشکان محلی در یک شهر ممکن است هر یک از اعضا ، حوزه تخصص و اطلاعات تماس آنها را لیست کند.

طراحی سایت با قالب های آماده

در طراحی سایت تخصصی با قالب های آماده، از قبل قالب ها و افزونه هایی طراحی و ایجاد می شوند که هر کسی نیاز به ایجاد سایت داشت می تواند از این قالب های آماده استفاده نماید. از محبوب ترین قالب های آماده وردپرس است که امروزه بیشتر از این قالب برای طراحی سایت تخصصی ها استفاده می شود. برای طراحی سایت تخصصی در حرفه خود می توانید با استفاده از ورد پرس سایت مورد نظر را طراحی کنید و پلاگین های موردنیاز برای شغل و تخصص خود را نصب و استفاده نمایید. ولی اگر می خواهید یک سایت تخصصی کاملا اختصاصی داشته باشید و مشابه سایت شما وجود نداشته باشد، باید سایت خود را به روش اختصاصی طراحی کنید.

سئو سایت تخصصی

سئو به معنی بهینه سازی صفحات وب برای موتورهای جست و جو است، سایت شما برای اینکه بیشتر دیده شود و به کاربران نمایش داده شود، نیاز است تا سئوی سایت خود را به صورت مستمر انجام دهید. برای انجام سئوی اصولی و صحیح بهتر است به متخصصان سئو اعتماد کنید تا از نتیجه کار خود مطمئن باشید. 

طراحی سایت اختصاصی

قیمت طراحی سایت تخصصی

 

قیمت طراحی سایت تخصصی ثابت نیست و بستگی به شرایط و عوامل زیادی دارد، اگر طراحی سایت تخصصی خود را به صورت اختصاصی می خواهید، قیمت آن به تعداد صفحات، چند زبانه بودن سایت، امکاناتی که در سایت ایجاد می شوند و... بستگی دارد. طراحی سایت تخصصی به صورت اختصاصی هزینه نسبتا زیادی می خواهد در طراحی سایت با استفاده از وردپرس قیمت طراحی سایت مناسب تر خواهد بود و قیمت آن به افزونه هایی که روی سایت نصب می شوند بستگی خواهد داشت.

  • می توانید برای اطلاع دقیق درباره قیمت طراحی سایت با مشاوران افرند وب تماس بگیرید تا پس از انتخاب شرایط درخواستی خود از قیمتطراحی سایت تخصصی مورد نظر اطلاع یابید.

زمان موردنیاز برای طراحی سایت تخصصی

زمان لازم برای طراحی سایت تخصصی به عوامل زیادی از جمله تعداد صفحات، حجم مطلب اولیه، وردپرس بودن یا اختصاصی بودن سایت و ... بستگی دارد. هر کدام از این شرایط در تعیین قیمت و زمان لازم برای طراحی یک سایت تخصصی تاثیر گذار خواهند بود. در حالت کلی برای طراحی یک سایت 10 الی 20 روز زمان مورد نیاز خواهد بود. چندیدن نکته مهم برای کسانی که می خواهند خودشان طراحی سایت تخصصی خود را انجام دهند. ادامه مطلب

نکته مهم در طراحی وبسایت اختصاصی

طراحی سایت تخصصی می تواند، نشان دهنده برند شما است ، بنابراین طراحی آن باید نشان دهنده برند شما باشد. مهم این است که شما طرحی را انتخاب کنید که متناسب با نام تجاری شما باشد زیرا مردم شما را با آن به یاد خواهند آورد. نوع کسب و کار شما ، طراحی شما را تعیین می کند. اگر شما یک شرکت طراحی گرافیک هستید ، ممکن است یک طراحی وب داشته باشید که دقیق تر است. از طرف دیگر ، مطب پزشک دارای طرحی است که ساده و منعکس کننده تجارت آنها است. با انتخاب یک طرح تمیز و مدرن که نشان دهنده شرکت شما باشد ، مشتریان بیشتری را در صفحه خود حفظ خواهید کرد.

یک صفحه اصلی ساده و جذاب ایجاد کنید

طراحی سایت اختصاصی چه از تبلیغات بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و چه از پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنید ، معمولاً افراد را برای اطلاع از کسب و کار خود به صفحه اصلی خود هدایت می کنید. هنگامی که آنها در آنجا هستند ، می توانند در وب سایت شما حرکت کنند تا اطلاعات عمیق تری را بیاموزند. با این حال ، صفحه اصلی نمایشی اولیه از نام تجاری شما است ، بنابراین منبع مفیدی برای اطلاع از مشتریان در مورد شرکت شما است. این مهم است که شما یک صفحه اصلی ساده اما موثر طراحی کنید. شما نمی خواهید بازدیدکنندگان خود را با اطلاعات فراوان غرق کنید. اگر وب سایت شما بیش از حد شلوغ است ، شما را از هدف اصلی خود باز می دارد. به جای بلوک های متنی ، می توانید عناصر بصری ایجاد کنید که به صفحات با اطلاعات بیشتر پیوند دارند. این به خوانندگان کمک می کند تا جنبه های مختلف کسب و کار شما را ببینند و به آنها امکان می دهد تصمیم بگیرند که در آینده به چه چیزی نگاه کنند.

ایجاد یک ناوبری کاربردی

طراحی وبسایت اختصاصی برای ناوبری شما یکی از مهمترین بخش های وب سایت شما است. وقتی افراد می خواهند اطلاعاتی در سایت شما پیدا کنند ، از ناوبری شما استفاده می کنند. شما می خواهید مردم بدون مشکل صفحات مناسب را پیدا کنند. وقتی ناوبری خود را طراحی می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن ساده و آسان است. شما می خواهید عناوین گسترده ای ایجاد کنید که می تواند شامل زیرنویس های خاص باشد. طراحی سایت تخصصی : این به شما کمک می کند وب سایت خود را منظم نگه دارید و همچنین به بازدیدکنندگان خود در پیدا کردن اطلاعات کمک می کند. اگر ناوبری ضعیفی دارید ، کاربران اطلاعاتی را پیدا نمی کنند. آنها برای یافتن صفحات مناسب تلاش می کنند. این باعث می شود آنها سایت شما را ترک کرده و سایت رقیب را انتخاب کنند.

طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو

طراحی وبسایت اختصاصی : یکی از مهم ترین مواردی که برای وب سایت خود نیاز دارید طراحی ریسپانسیو است. طراحی واکنش گرا بسیار مهم است زیرا بر تجربه کاربران از سایت شما تأثیر می گذارد. وقتی وب سایت شما طراحی ریسپانسیو داشته باشد ، با دستگاهی که کاربر از آن استفاده می کند سازگار می شود. چه تلفن همراه باشد یا لپ تاپ ، هر دو کاربر سایت شما را به گونه ای می بینند که متناسب با دستگاه آنها باشد. این امر برای حفظ تعامل کاربران در سایت شما بسیار مهم است.

قرار دادن خلاصه مطالب برای مرور

طراحی وبسایت اختصاصی : بسیاری از سرنخ ها سایت شما را برای یافتن اطلاعات محدود می کنند. آنها به دنبال اطلاعات خاصی هستند ، بنابراین به سرعت در سایت شما جستجو می کنند تا آن را پیدا کنند. این امر به ویژه در مورد کاربران تلفن همراه صادق است. شما باید طرحی ایجاد کنید که بتواند صفحات شما را برای کاربر آسان کند. مهم است که آنها به سرعت اطلاعات مناسب را پیدا کنند. شما می توانید طراحی سایت تخصصی خود را طوری طراحی کنید که مخاطبین شما بتوانند در  سایت شما به راحتی تردد کنند.

10 گرایش برتر طراحی وب که در سال 2024 انتظار می رود

1. طراحی متمرکز بر UX
2. جلوه های Y2K
3. گرادیان های پر جنب و جوش
4. تایپوگرافی جنبشی یا پویا
5. داستان سرایی تعاملی
6. متن بزرگ یا بزرگ
7. Glassmorphism برای بخش قهرمان
8. تصاویر دست ساز
9. مرزهای واضح یا قابل مشاهده
10. جلوه های حرکت در صفحه اصلی

سخن آخر
در این مقاله با طراحی سایت تخصصی با وردپرس و روش اختصاصی آشنا شدید. می توانید برای اطلاعات بیشتر در این مورد و پاسخ به سوالات خود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در زمینه طراحی سایت تخصصی راهنمایی کنند.

پروژه سئو

پروژه سئو ، یکی از فعالیت هایی است که برای کسانی که سایت دارند واجب است چرا که داشتن وب سایت بدون انجام سئو بر روی آن تاثیر آنچنانی بر روی فروش و دیده شدن کسب و کار شما نخواهد داشت. تیم متخصص افرند وب در این زمینه به شما کاربران گرامی به صورت کاملا رایگان مشاوره میرساند برای بهره مندی از این فرصت میتوانید با ما در افرند وب تماس بگیرید.

پروژه سئو

تعریف سئو

سئو اقدامی است برای جذب تعداد بازدید کنندگان بیشتر از سایت و ایجاد ترافیک ارگانیک از طریق موتورهای جستجوگر گوگل که به افزایش سوددهی شما کمک میکنند. برای یادگیری انجام پروژه سئو باید زمان کافی سپری کرد تا بتوان به خوبی آن را یاد گرفت ولی یادگیری سئو پایان ناپذیر است. چرا که مسائل روز به روز در حال بروز شدن هستند.

مراحل گرفتن پروژه سئو

در این قسمت از مقاله ما به شما چند روش برای گرفتن پروژه سئو بیان میکنیم که شما عزیزان میتوانید با توجه به آنها، در حرفه خود کار کنید و درآمد خودتان را داشته باشید. هرچند الان آموزش های بسیاری برای انجام سئو بروی سایت ها گذاشته شده است اما یاد گرفتن سئو به تنهایی برای رسیدن به درآمد کافی نیست و باید آموزش هایی در خصوص چگونگی گرفتن پروژه هم ببینید.

استخدام به عنوان متخصص سئو در یک شرکت

اگر در شهر های بزرگ زندگی میکنید میتوانید با ارسال رزومه به شرکت هایی که آگهی نیازمندی به متخصص سئو را ارائه میدهند، استخدام شوید. اگر هم رزومه ندارید اشکال ندارد چرا که بسیاری از این شرکت ها به دنبال کارآموز برای انجام پروژه سئو هستند که حقوق خوبی هم میدهند.  شما عزیزان اگر به عنوان کارآموز سئو یا متخصص سئو در شرکتی استخدام شوید میتوانید تجارب بسیاری را به دست آورید و بعد از چند سال متخصص حرفه ای سئو شوید.

سایت خودتتان را بسازید

بعضی از افراد به استخدام شدن در شرکت علاقه ای ندارند و یا می خواهند برای خودشان کسب و کار داشته باشند این در زمانی خوب است که سرمایه و دانش لازم را داشته باشند. شما میتوانید سایت خود را طراحی کنید و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید همچنین شماره تماس خود را نیز در سایت گذاشته و باعث جلب اعتماد کارفرما میشوید و از این طریق پروژه سئو میگیرید.
پروژه سئو سایت

استفاده از سایت های فریلنسری

این روش میتواند یکی از بهترین شیوه های برای گرفتن پروژه سئو باشد. روش کار در این سایت ها به این صورت است که کارفرما پروژه ای را برای مناقصه میگذارد و سئوکاری که کمترین قیمت را پینهاد دهد پروژه به او واگذار میشود و پس از تحویل دستمزد خود را میگیرید هرچند بسیار ناچیز می باشد.

فعالیت در شبکه اجتماعی

یکی از روش های آسان برای جذب مشتری و معرفی حرفه خود به بازار کار، شبکه های اجتماعی می باشد. یکی از نرم افزار های معروف در حال حاضر اینستاگرام می باشد. شما میتوانید با ایجاد پیج برای خود و پست کردن مطالب آموزشی در این زمینه خود را به دیگران معرفی کنید . همچنین میتوانید افراد سرشناسی که سئو انجام میدهند را دنبال کنید که آنها نیز شما را دنبال کنند و از این طریق باعث شناخته شدن خود شوید یا زیر پست افراد که بازدید پست آنها زیاد است کامنت بگذارید و از این طریق پروژه سئو بگیرید.

بازاریابی تلفنی

در این روش داشتن قدرت بیان و مذاکره بسیار مهم است. شما باید بتوانید نهایت زرنگی خود را بکار بگیرید و صبور باشید تا بتوانید کارفرما را جذب کنید. در این روش میتوانید به این صورت عمل کنید که یک سایت را بالا بیاورید و سپس با کارفرما لینک های پایین تر تماس بگیرید و آنها را مجاب کنید که میتوانید سایت آنها را نیز در موتور های جستجوگر بالا بیاورید و از این طریق قرارداد پروژه سئو ببندید.

استخدام به عنوان تولید کننده محتوا

سئو انواع مختلفی دارد که تولید محتوا زیر مجموعه سئو داخلی می باشد. اکثر سایت ها  نیاز به تولید محتوا دارند و شما با یادگیری این بخش در انجام سئو داخلی میتوانید خود را به سایت ها یا رسانه های که نیاز به تولید محتوا دارند معرفی کنید و از این طریق پروژه بگیرید و به درآمد برسید. برای گرفتن پروژه تولید محتوا بهترین مکان تلگرام می باشد شما میتوانید با عضویت در گروه های وردپرس یا سئو در این گروه ها فعالیت کنید.

استخدام به عنوان بک لینک زن

در بالا اشاره کردیم که سئو انواع مختلفی دارد و تولید محتوا جزء سئو داخلی بود. بک لینک زنی نیز جزء سئو خارجی می باشد. سعی کنید لینک سازی را در دوره سئو به خوبی آموزش ببینید تا بتوانید از طریق آن نیز کسب درآمد کنید. برای کار کردن به عنوان بک لینک زن باید خود را به عنوان بک لینک زن در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام معرفی کنید.

اهمیت پروژه سئو

افرادی که با سئو آشنایی دارند از اهمیت آن در جذب ترافیک و افزایش بازدیدکنندگان آگاهی دارند. به چند مورد از مزایای انجام پروژه سئو در زیر اشاره میکنیم:

  • افزایش ترافیک وب سایت
  • اعتماد بیشتر مخاطبان
  • افزایش اعتبار
  • افزایش سوددهی
  • افزایش رتبه در سایت
  • کاهش هزینه تبلیغات
  • پیشی گرفتن از رقبا

پروژه سئو2

سفارش پروژه سئو

سفارش پروژه برای افرادی که کارهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند و یا دوست دارند با طراحی سایت در معرض دیده شدن قرار بگیرند، انجام سئو بسیار پرکابرد خواهد بود. سئو فعالیتی است که برای انجام آن به حداقل 6 ماه زمان لازم داریم و با برنامه ریزی هدفمند نتیجه بخش خواهد بود. افرند وب با گرفتن سفارش پروژه سئو این کار را برای صاحبین کسب و کار سریع تر و آسان تر کرده است.

هزینه پروژه سئو

سئوی هر سایت متناسب با کلمه کلیدی آن سایت، متفاوت است. از ابتدای پروژه سئو، میزان قیمت و هزینه مورد نیاز مشخص میشود.  انجام پروژه قراردادی به شما این امکان را میدهد تا از زمان کل انجام آن با خبر باشید. البته باید اطلاعات کافی داشته باشید تا هزینه اضافی تر برای سایتتان نداشته باشد. در حقیقت قیمت کلی برای انجام سئو وجود ندارد و همانطور که گفته شد پس از بررسی سایت توسط تیم متخصص سئو قیمت نهایی مشخص میشود.

روش های انجام پروژه سئو

مراحلی که در انجام سئو سایت شما طی میکنیم به صورت زیر است:

  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • سئو تکنیکال

انواع سئو سایت

تکنیک های پروژه سئو را میتوان به سه روش زیر دسته بندی کرد:

  • سئو کلاه سفید
  • سئو کلاه سیاه
  • سئو خاکستری

آنالیز پروژه سئو

بررسی وب سایت شما در موتورهای جستجوگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کاربران و مخاطبان عزیز که پروژه سفارش میدهند باید سایت خود را نیز در باره چگونگی نمایش آن مورد بررسی قرار دهند. سپردن سایت خود به تیم متخصص افرند وب برای انجام پروژه سئو و تحلیل وضعیت وب سایت و صرفه جویی در زمان و همچنین استفاده از ابزار های حرفه ای، به شما کمک میکند تا بهینه سازی سایت شما با موفقیت انجام شود که بدین ترتیب وضعیت سئو شما در موتورهای جستجوگر در رتبه بندی بهتری قرار میگیرد و بازدید سایتتان افزایش پیدا میکند همچنین باعث رشد تجارتتان می شود.

بهترین شرکت در پروژه سئو

بهترین و معتبرترین شرکت های سئو نیز ویژگی هایی دارند که باید به آنها توجه کرد

  • باید به ابزار های تحلیل سایت آشنایی کامل داشته باشد.
  • تولید محتوای یونیک داشته باشد.
  • از سئو کلاه سیاه استفاده نکند.
  • قدرت بک لینک سازی داشته باشد.

سئو سایت
کلام آخر
در این مقاله با پروژه سئو آشنا شدیم، افرند وب به عنوان بهترین شرکت سئو در ایران با چند سال سابقه در این زمینه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهد. اگر به دنبال انجام پروژه سئو حرفه ای هستید میتوانید با متخصصان تیم ما در افرند وب تماس حاصل بفرمایید و از مشاوره رایگان بهره ببرید. 

طراحی سایت ابزار آلات

طراحی سایت ابزار آلات

طراحی سایت ابزار آلات؛ با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش کسب و کارها از طریق راه اندازی سایت ها، طراحی سایت ابزار آلات نیز صاحبان کسب و کار در این زمینه را به رقابت دعوت کرده است. شما نیز اگر یک فروشگاه ابزار آلات دارید و در فکر توسعه کسب و کار و فروش بیشتر و درآمد بالا هستید، بهتر است به فکر طراحی یک وب سایت ابزار آلات برای فروشگاه خود باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت ابزار آلات تا پایان مقاله با ما باشید. آن چه در این مقاله خواهیم خواند:

  • طراحی سایت ابزار آلات
  • چرا طراحی سایت ابزار آلات مهم است؟
  • مزایای طراحی سایت ابزار آلات
  • مراحل طراحی سایت ابزار آلات
  • انواع طراحی سایت
  • امکانات و ویژگی های طراحی یک سایت ابزارآلات
  • هزینه طراحی سایت ابزار آلات


طراحی سایت ابزارآلات

طراحی سایت ابزار آلات چیست؟

طراحی سایت ابزار آلات، مجموعه ای از صفحات وب است که ابزار و محصولات فروشگاه شما را به مشتریان معرفی می کند، تا مشتریان بتوانند خرید راحت و مطمئنی داشته باشند. در ادامه با مزایای طراحی وب سایت ابزارآلات و نحوه طراحی آن به شما توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت ابزار الات چرا مهم است؟

همان طور که گفته شد، شما برای توسعه کسب و کار خود و پیشرفت حرفه خود، نیاز دارید طراحی سایت ابزار آلات را در برنامه خود قرار دهید. همچنین بدون وجود سایت، شما از رقیبان خود عقب می مانید و در نتیجه با کاهش مشتری و درآمد مواجه می شوید.

مزایای طراحی سایت ابزار آلات

  • اولین مزیتی که طراحی سایت‌ ابزار آلات برای شما دارد، افزایش مشتری های شما و ثبت برند شما خواهد بود. شما با طراحی یک سایت ابزارآلات و سئوی صحیح و اصولی آن می توانید، به یک برند تبدیل شده و مشتری های زیادی برای خرید ابزارآلات به سراغ سایت شما بیایند.
  • با افزایش تعداد مشتری ها و خرید آن ها از سایت، در نتیجه درآمد شما نیز بیشتر می شود.
  • هنگام مراجعه حضوری به یک فروشگاه، ممکن است در اثر ازدحام و تعداد بالای محصولات، مشتری برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود دچار سردرگمی شود. ولی با وجود یک سایت ابزار آلات، شما می توانید تمام محصولات را دسته بندی کنید تا به مشتری کمک کنید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید.
  • در خرید حضوری ممکن است نتوانید تمام سوالات مشتری را جواب دهید و او را در انتخاب محصول راهنمایی کنید، ولی در خرید اینترنتی مشتری می تواند بدون گرفتن وقت شما، محصول مورد نظرش را انتخاب و خریداری کند.
  • در خرید از طریق سایت فروشگاه، مشتری می تواند از موجودی محصول مورد نظرش و همچنین قیمت آن، اطلاع یابد. در حالی که برای خرید حضوری باید به فروشگاه مذکور مراجعه و از موجود بودن جنس مورد نظر اطلاع حاصل نماید. و در صورت عدم موجودی کالا و یا گران بودن و یا متناسب نبودن با سلیقه مشتری، وقت وی به هدر خواهد می رود. به همین دلیل است که اکثر مشتریان خرید اینترنتی را ترجیح می دهند تا پس از اطمینان از اطلاعات کالای مورد نظر، اقدام به خرید آن نمایند.

طراحی سایت ابزارآلات 1

مراحل طراحی سایت ابزار آلات

طراحی سایت شامل 4 مرحله اصلی است که در این مقاله به صورت مختصر در مورد این مراحل، توضیح خواهیم داد. برای اطلاعات بیشتر و کامل تر می توانید به مقاله طراحی سایت که به طور مفصل در این باره صحبت شده است، مراجعه کنید.

مرحله اول طراحی سایت

در مرحله اول، یک طرح کلی از ظاهر، امکانات و قابلیت های سایت و ... بسته به هدف و نوع سایت، ایجاد می شود. سپس این نقشه ایجاد شده به کارفرما ارائه می شود تا وی با جزئیات طراحی سایت آشنا شوند.

مرحله دوم طراحی سایت ابزار آلات

در این بخش پس از تایید کارفرما، ظاهر و گرافیک سایت با استفاده از ابزارهای گرافیکی، طراحی می شود.

مرحله سوم طراحی وبسایت

در این مرحله نوبت به کد نویسی و برنامه نویسی سایت می رسد. ابتدا شخص کد نویس مجموعه، ظاهر سایت و قالب آن را طراحی می کند و کارهای مربوط به ظاهر سایت را انجام می دهد‌ که به این بخش فرانت اند یا برنامه نویسی سمت کاربر نیز گفته می شود. در بخش بعدی برنامه نویس تعاملات مربوط به کاربر و سرور و کارهای مربوط به این قسمت را انجام می دهد که به این قسمت نیز بک اند یا برنامه نویسی سمت سرور گفته می شود.

  • در بعضی موارد نیز ممکن است به درخواست کارفرما و یا نوع سایت، به جای طراحی اختصاصی، طراحی با وردپرس انجام شود. طراحی با وردپرس یکی از رایج ترین سیستم های محتوا است که استفاده راحت تری نیز دارد. پس از طراحی از طریق قالب های آماده ورد پرس، بنا به نیاز و اهداف کارفرما، افزونه های مورد نیاز در سایت نصب می شوند.

مرحله چهارم در طراحی سایت

پس از طراحی سایت به روش اختصاصی یا با ورد پرس، نوبت پیکربندی و راه اندازی سایت است. در این قسمت برای راه اندازی سایت نیاز است تا هاست خریداری شود.

هاست در سایت

هاست بخشی از یک سرور همیشه آنلاین می باشد که اطلاعات و فایل های شما را نگه داری می کند و آن ها را به صورت شبانه روزی برای دسترسی شما و کاربران، آنلاین نگه می دارد. می توانید برای خرید هاست با مراجعه حضوری یا غیر حضوری به شرکت های فروش هاست و دامنه، اقدام نمایید. همچنین می توانید هاست را از برخی از شرکت های طراحی سایت که ارائه خدمات هاست را نیز دارند، تهیه نمایید. پس از خرید هاست سایت شما پیکربندی شده و راه اندازی می شود.طراحی سایت ابزارآلات 2

انواع طراحی سایت

سایت ها به دو صورت داینامیک (dynamic) و یا استاتیک  ( static ) طراحی می شوند. در زیر تفاوت طراحی به صورت استاتیک و طراحی به صورت داینامیک را توضیح داده ایم.

طراحی به صورت استاتیک:

طراحی استاتیک یا ایستا، همان طور که از نام آن پیداست سایت هایی ست که محتوای آن ها ثابت است و نمی توان آن ها را تغییر داد و یا حذف یا ویرایش کرد. این روش معمولا برای طراحی سایت های یک صفحه ای استفاده می شود. برای تغییر محتوا در این وب سایت ها نیاز به برنامه نویسی است و به راحتی نمی توان محتوا را ویرایش کرد.

طراحی سایت ابزرا آلات به صورت داینامیک

در طراحی داینامیک یا پویا، مدیر سایت می تواند در هر زمانی که نیاز باشد، محتوای سایت را حذف یا ویرایش کند. در طراحی سایت های فروشگاهی مثل فروشگاه ابزارآلات و ارائه خدمات و سایت هایی که نیاز است تغییر محتوای آن ها استمرار داشته باشد، باید از طراحی به صورت داینامیک استفاده کنند.

چند نوع طراحی وب سایت برای وب سایت شما

آماده ساختن وب سایت خود هستید اما مطمئن نیستید که کدام قالب طراحی وب بهترین است؟ در اینجا شش مورد از رایج ترین طرح بندی های طراحی وب برای کسب و کار شما آورده شده است.

سئو سایت ابزارآلات

پس از طراحی سایت ابزار آلات، شما برای بیشتر دیده شدن و مورد توجه و تایید قرار گفتن موتورهای جست و جو، نیاز به انجام سئوی سایت خود دارید. سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو است و این کار مستلزم داشتن دانش کافی در این زمینه است. در صورت عدم تسلط بر موضوع سئو بهتر است این کار را به متخصصان سئو بسپارید.طراحی سایت ابزارآلات 3

امکانات و ویژگی های طراحی یک سایت ابزارآلات

  • دسته بندی محصولات: یک سایت ابزار آلات، محصولات خود را دسته بندی می کند و زمانی که مشتری به دنبال یک یا چند محصول از یک دسته هست و یا به دنبال یه مارک و برند می گردد می تواند از قسمت دسته بندی ها، کالای مورد نظر خود را را حت تر بیابد.
  • سبد خرید: وجود سبد خرید در سایت ضروری است، مشتری پس از انتخاب کالاهای خود می تواند به سبد خرید برود و تمام محصولات را یکجا مشاهده نماید و در صورت نیاز ابزاری را به سبد اضافه و یا آن را حذف نماید. همچنین محصولات انتخاب شده در سبد به حالت پیش فاکتور می مانند وکاربر می تواند بعدا خریدش را تکمیل نماید فقط در صورت گذشت زمان زیاد، ممکن است با اتمام موجودی برخی از کالاها و یا افزایش قیمت آن ها مواجه شود.
  • درگاه های بانکی: وجود درگاه های بانکی در یک سایت امری مهم است، باید مشتری پس از انتخاب ابزارآلات خود و تکمیل سبد خرید، مستقیما به درگاه بانکی متصل شود تا به راحتی و در کمترین زمان مبلغ خرید را واریز نماید.
  • جست و جو: وجود قسمت جست و جو این امکان را به مشتری می دهد تا هنگامی که در جست و جوی ابزاری خاص و معلوم است به صورت سریع و دقیق آن ابزار برایش نمایش داده شده و تمام اطلاعات مربوط به آن کالا را مشاهده کند. همچنین در قسمت جست و جوی پیشرفته نیز می تواند با فیلتر کردن موارد مورد نظر، کالایی را با همان فیلترها و نیازها مشاهده کند.
  • ریسپانسیو بودن: سایتی که طراحی می شود بهتر است ریسپانسیو باشد تا با هر دستگاهی سازگاری داشته باشد. با توجه به اینکه اکثر مردم تقریبا تمام خریدها و کارهای خود را با موبایل انجام می دهند ضروری است که سایت شما ریسپانسیو باشد. در واقع امروزه دیگر سایتی که ریسپانسیو نباشد، عملا کارایی زیادی نخواهد داشت.
  • نظرسنجی: وجود بخش نظرسنجی به کاربر این امکان را می دهد تا با سایر کاربران تبادل نظر کرده و در انتخاب محصول مورد نظرش بهتر تصمیم بگیرد.

هزینه طراحی سایت ابزار آلات

طراحی سایت ابزار آلات بستگی به شرایطی دارد که این شرایط نیز به هدف و درخواست کارفرما وابسته است. پس بعد از مشخص شدن نیاز و درخواست شما برای طراحی سایت ابزار آلات، مانند حجم محتوایی که قرار است بارگذاری شود، تعداد صفحاتی که می خواهید، در خواست طراحی به صورت اختصاصی و بسیار عوامل دیگر هستند که در تعیین هزینه طراحی سایت ابزار آلات نقش دارند. می توانید برا اطلاع دقیق از قیمت طراحی سایت ابزار آلات با مشاوران افرند وب تماس بگیرید.

طراحی وب سایت در ارومیه

طراحی سایت در ارومیه یکی از خدماتی است که توسط شرکت ما  یعنی افرند وب انجام می شود و طراح های ما می توانند هر چیزی که در ذهن شما باشد ، به نحو احسنت برای شما طراحی کنند. افرند وب هر آنچه را که شما بخواهید برای شما خلق می کند. حال وقت آن رسیده است که سایت مورد نظر برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

  • طراحی سایت اقتصادی از جمله سایت های معرفی
  • طراحی سایت فروشگاهی سایت های مانند دیجی کالا
  • طراحی سایت اختصاصی یعنی (صفر تا صد کد نویسی شده)

که ما در ادامه مطلب یک چارت برای شما طراحی کرده ایم تا هم از قیمت طراحی سایت در ارومیه و هم نو سایت مطلع شوید.
سخن آخر
این مقاله درباره طراحی سایت ابزار آلات بود. در این مقاله در مورد اهمیت، امکانات و ویژگی های یک سایت ابزار آلات، صحبت شد. می توانید برای اطلاعات بیشتر یا راهنمایی در این زمینه با مشاوران ما تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، به پاسخ سوالات خود نیز برسید و در صورت نیاز اقدام به سفارش طراحی سایت ابزار آلات نمایید.
منبع: افرند وب